Jun 3, 2013

* * *

Täna oli RG hoovis laat, tõeline läbikukkumine. Lootsin kenasti raha teenida...ma isegi ei ütle, kui haleda summa ma teenisin. Peale seda käisin korra Sandra pool, siis läksin Raini ja Liisiga randa. Bussisõit oli isegi suht normaalne, kuigi see oli peaaegu täiesti täis. Rannas oli niiiiiiiiiiiiii mõnuuuus! Vesi oli hea ja päike ka...mmm....tegime vessarit ja chillisime. Tekki liigutasime vist viis korda, et mitte varjus olla :D Palju tuttavaid oli...aga kellegagi ei rääkinud...nojah...kahju.
Kodus õppisin nüüd kunsti...peaaegu pool on selge. Homme pidime ka randa minema aga ma lihtsalt tahan, et kunst oleks selge. Et ma tunnen ennast kindlalt, kui eksamit hakkan tegema. Mõtlesin nädalavahetuseks kuskile ära minna aga samas - Rakvere Linnapäevad on nädalalõpus. Ööjooks, laupäeval laat (loodame, et edukam) ja Tanel rääkis mingisugusest üritusest...ühesõnaga, linnas on ilmselt rahvast ja melu kindlasti on. Mõtlen, et täiega cool oleks, kui keegi lambist tuleks külla mulle kuskilt teisest linnast :D Lifeeeeeeeeeeeee! Nii paljudele üritustele tahan veel jõuda aga ma olen niiii võlgades ja ma pean täiega raha hoidma...milles ma olen worst ever...aga loodan parimat.
XX

No comments:

Post a Comment