Jun 15, 2013

FUCKIN' 19

Olin lihtsalt päeva staar!!! :D Hommikul tuli isa ja vanaisa, lilled, kommikarp, ümbrik. Õhtul teised vanavanemad, lilled, pudel, ümbrik. Nad läksid ära, siis tuli Mäesepp ORHIDEEGA, kõik kilesse pakitud jne ja veiniga. Päeval olin eksilt saanud KULLERIGA lilled....Õhtul tulid tüdrukud, sain kaks märkmikut endale, nad teavad, et ma hullult kirjutan oma päevikutesse :D Sain ERITI proffika ja kalli pastaka, Parkeri oma. Inna ostis mulle kunstripsmed, sigari, Waltri ja ühe bling-bling võtme hoidja. Olime minu juures, sõime-jõime. Siis ma läksin Tõnise juurde, kus oli Tanel ja Reino. Tanel kinkis mulle kimbu roooooooooose, niiiiiiiii nummmi ja ühe hästi toreda kaardi ka :D Tšillisime seal, siis mingi aeg tulid tüdrukud ka sinna, nad olid Carlas. Pildistasime täiega ja värki, lõbus oli. Tegime seda sigarit ka. Mine perse, rõve2000 :D Mm, siis mingi pool 2 olime jälle neljakesi, mõtlesime Mjausse minna aga läksime kära kantsi, Mäesepp saatis veel sõnumi, et tuleks. No, läksimegi. Tühjus oli seal suht. Aga ma nägin igivana tuttavat, tänu kellele mul 14a lahedad korteriläbud olid :D Ta ikka soovis õnne jne. Nägime Silverit Sirlega ja....kõik ikka soovisid õnne ja värki, nii tore :D Vähemalt ühe päeva tundsin, et inimesed ei jälesta mind. Aga õhesõnaga, kära oli igav, läksime tagasi Tõnise juurde. Kaotasin ühe needipalli ka ära :S ma arvan, et see kukkus hamburgeri sisse ja Tanel sõi selle ära. Igastahes, lõpuks jäin korterisse Reino ja Tõnisega. Lihtsalt olime lebos ja siis Reino tuli välja hea ideega :D Ja okei, tegime oma asjad ära ja mul hakkas nii mõjuma, tra, mul oli nii lõbus. Siis kui Reino ära läks, me vaatasime Tõnisega TVd. Ja ma sõin mingeid pähklikesi, siis Tõnis võttis köögist mingid rosinad ja sõi neid nagu näljane. "Ma muidu rosinaid ei söö, aga vaata mind nüüd!!!" Ja issand kodutee kestis lihtsalt forever, pluss ma looklesin ühest kõnniteeservast teise....ja mingi postiljon jälitas mind :S

 Jaana tegi meile jälle fashion show'd ka. Tõnisel on huvitavaid riideid alati kapis :D


















XX

2 comments: