Apr 20, 2016

Aliexpressi tellimused

Veebruari kuu alguses lausa hullusin. Tellisin igasugust pudi-padi kokku. Johanna veel näitas unenäopüüdja peale ja ütles "do you really need this" :D Aga asi ongi selles, et Aliexpressis on üks asi ja teine asi natuke euro ning peale. Siis lappan neid asju endale korvi ja kui lõpuks kõik asjad ära maksta, siis ongi niuhti! 20-30€ läinud :D

Roosad plastikust topsikud roosadele (samuti Aliexpressist tellitud) meigipintslitele. Meigipintslite arvustus SIIN.
Roosa joogtopsik, 1,80€. Ilus küll aga täielik jama, ei soovita kellegile! Kork oli määrdunud, mille sain õnneks puhtaks aga laseb vett täiega korgi vahelt läbi! :(
Pildiraam, millele kleepisin kivikesed peale, mis olid ka Aliexpressist tellitud. Protsess: SIIN. Maksis see vast euro ja mõnedkümned sendid peale. Eeldasin suuremat aga noh, sellise hinna eest olen sellega rahul ja ega ma ise päris täpselt neid mõõte sealt toote lehelt välja ei uurinudki.
Veel üks pildiraam, mis oli tavaline heledast puidust aga ma värvisin selle valgeks. Muidugi ma arvasin, et tuleb selline raam kuhu mahub sisse kolm 10x15 fotot, aga kus sa sellega. Kogu kupatus on natuke suurem, kui 10x15. Maksis see vist...1,20€ ehk ja sellepärast ma mõtlesingi, et see on megahea hind ju sellise pildiraami eest. Nüüd siis tean miks see nii odav oli - see on nii väike! :D
Hello Kitty suitsupaki ümbris. ÄÄRETULT vajalik ost. Ja ei ütleks isegi, et odavamate killast. Maksis 3,20€. Aliexpressi kohta kallis isegi! :D
Litritega kaetud padjakatted. Tüki hind 3,30€. Sisse õmblesin ise ema antud riidest padjad, mille sisse lükkasin lambavilla, mida emal on terve suur kott kodus. Kui ma hakkasin dekoratiivpatju kokku ostma, arvasin, et olen jõle nupukas, kui ostan odavaid patju ja õmblen ise katted ümber. Huuuh, viimane on aga liiga keeruline minu jaoks. Seega ma pigem ostan/tellinud padjakatted ja õmblen uisa-päisa mingi padjamoodustise sinna sisse. 
Unenäopüüdja. No, lihtsalt niiii ilus oli seal Aliexpressi toote pildil. Ega päris eluski sellel midagi häda pole. Suht nummikas minu arust. Maksis, nagu enamus asjad, euro ja sendid peale.
Aliexpressist on veel tulemas kaks kaelakeed ja kõrvarõngad (KUIGI JAH, ega ma neid ju nagunii kanda ei saa!) ja isa telefonikaaned. Esimestega läheb kuidagi jõle kaua aega...Loodan, et ikka jõuvad kohale. Elus korras on mul pakk läinud kaduma ja suhtelist ükskõik oli sellest aga neid ehteid tahaks ma küll väga saada!

Kokkuvõttes ülal toodud asjade hinna-kvaliteedi suhe on täiesti paigas. Eks ma muidugi natuke nuriseks ka aga arvestades, mis hinnaga ma need esemed kätte sain, siis ei vingu! :D

6 comments:

  1. Mulle meeldib, et sul kõik nii roosa on! :D Kusjuures ma tean üht inimest, kes ka mõlemad need pildiraamid endale tellis ja ma surin suht naerukrampidesse, kui nägin, kui väiksed need olid :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänksuuu! Haha, ega jah, ma ootasin ka, et need hoopis suuremad tulevad :D

      Delete
  2. Selle veepudeli kohta ma tean seda, et kui seal külje peal või põhjas ei ole sellist asja nagu BPA free, siis on see suhteliselt mürgine. Kui mingit vedeliku/vett seal hoida siis hakkavad sealt plastikust igasugused kemikaalid välja tulema. Ise ostsin ka suure tuhinaga selle (ebayst :D) ja hiljem hakkasin uurima, sest kuskilt oli kõrvu jäänud, et see suht saast asi ikka :( Aga piltide tegemiseks on see SUPER! :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh issand, ma isegi ei imesta, et see toxic on :D Ma kodus kasutan seda lillede kastmiseks või joogitopsina aga kaasa ma seda enam kuskile ei võta, piisavalt juba asju märjaks teinud :D

      Delete
  3. Palun linki kus tellisid need roosad topsikud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otsisin üles selle toote aga link ei tööta, ütleb, et ei ole leitud ja suunab kodulehele. :(

      Delete