Apr 11, 2016

Projekt kasvatan-juuksed-ja-juured-välja (ja üritan viia nad paremasse seisu)

Ei teagi täpsemalt, kuidas sellele ühtset tabavat nimetust anda :D Aga jah, mul on hetkel juured ikka päääris väljas kasvanud. Kui nüüd õigesti mäletan siis...kui me Soomes käisime märtsi keskel, olid mul juba juured suht välja kasvanud, noh, märgatavalt. Must juur ikka turritas. Ma mõtlen, et kas ma värvisin juukseid viimati jaanuari lõpus või veebruari lõpus. Ma millegipärast nüüd kahtlen, et kahe nädalaga mul juuksed nii palju välja kasvasid :D Noh, poolteist kuud olen kindlalt lasknud neil puhata. Plaanis on kuni suveni neil oma elu elada. Hetkel olen mõelnud, et laseks balayage'i teha, juured tumedad ja juukseotsad lumivalgeks või halliks. Kui juuksed välja kasvavad, siis ei oleks kontrast tumeda ja heleda vahel nii intensiivne.

Mõningad ideed...
Palgapäeval ostsin Placent Activi ampullid ka. 
Mingi aeg lasen vist Tanelil jälle natuke juuksed lõigata, sest mul on ju see häda, et eest on juuksed õlgadeni aga tagant on juba päris pikad. (Jah, mu mees saab mu juuste lõikamisega hakkama! :)) Kunagi, kui ma 14-aastane rebel olin, ajasin ju küljed kiilaks. Siis ma lõikasin juuksed maha ja mingi aja tagant lasin koguaeg nüsida, et küljed järgi jõuaksid. Vahepeal oli juba täiesti hea seisukord juustel aga mulle endale tundus, et oi, küljed on ikka nii lühikesed...Noh, ja siis kui ma Saksamaal endal juuksed halliks värvisin, kukkus mul pihutäis juukseid peast. Ja olidki juuksed jälle ebaühtlased. Siis vähem kui aastakse pärast, kui olukord oli juba ok, värvisin ma ju lolli peaga juuksed Tonikaga punaseks, sest pikendused toonis #613, mis ma olin Hiinast tellinud olid täiesti kollased. Ja ma tarkpea mõtlesin, et lähen siis punapeaks. Ahastuses hakkas retsilt blondeerima (3x järjest ühe päeva jooksul) ja muidugi läks värv esimesena asjana juukspiiri peale...pärast oligi kolm tutti ainult alles mu pikast tukast :'( Nüüd siis hakkab olukord jälle normaalseks kiskuma ja OLEN OMA VIGADEST ÕPPINUD. Kui tahan värvimuutust, siis püsivärvid prügikasti!!! Vahepeal oli ju heleroosa, selle ma saavutasin ühe tilga (reaalselt, ÜHE) Tonika indiaani suvega ja terve hunniku juuksemaskiga. See kulus üsnagi hästi maha ja ühe blondeerimisega oli kadunud peast. 
Ma peaks muidugi tegema ka pikkusest pilti aga praegu on mul juuksed sassis ja laines. Ma ei taha sirgendama neid ka hakata. Niigi olen üritanud juustel lasta õhu käes kuivada, et võimalikult vähe kuumtöödelda. Aga ma tunnen, et mu juuksed on niiii kuivad otstest...mul oli Garneri Goodbye Damage juukseõli aga see lihtsalt tegi nagu otsad siledaks, kuivad oli nagu ikka. Kindlasti mida ma peaksin hakkama tihedamin kasutama on kookosõli, hoidma ülepea juuste otstes. Ja peaks endale leidma mingisugused kvaliteetsed šampooni ja palsami. Maski ka. Aga ma ju ei oska neid vaida...kõige suurem hirm on see, et ostan kallid juuksehooldusvahendid ja siis tuleb välja, et ei sobi...Näiteks eelmine aasta mingi aeg oli mul Placent Activi šampoon, palsam ja ampullid. Kaks esimest rikkusid mu juuksed nii ära! Otsad olid meeeeeletult kahused. Aga jah, ampullidega on mul head kogemused olnud, lihtsalt ma kipun unustama neid kasutada :D Üritan nüüd ikka rohkem kui kaks kuuri läbi teha, sest siis need alles hakkavad funkama. 

Okei, sain end jälle natuke tühjaks vatratud. Täna pean internsiivselt õppima, sest järgmine nädal on kool. Eelmine nädal tuli Johanna Tartust Rakverre ja kõik vabad päevad sai ninapidi koos oldud :D

2 comments:

  1. Ma otsustasin ka, et hakkan värvi välja kasvatama. Eelmise aasta detsembris värvisin viimati ja väga palju kasvas välja kuniks ma otsutasin siiski juured ära värvida, sest ajakirja artikli jaoks tehti minust pilte ja.. noh, tahtsin ilusam välja näha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul endalgi on kohati nagu imelik olla, et juured nii väljas, mõeldakse, et ei hoolitse enda eest vms :D Palju olen ju näinud neid, kes on oma süsimustad juuksed pissiblondiks värvinud ja siis must juur turritab veel ka :D

      Delete