Apr 27, 2016

Maxima EI VÄSI üllatamast, negatiivses mõttes

Käisime Taneliga täna õhtul Rakvere Maximas. Üldiselt ma väldin seda poodi, sest: 

  • pikad järjekorrad
  • aeglased teenindajad
  • hinnad on valed
  • mul pole kliendikaarti

Ostsime siis suhteliselt suvalist kraami kokku, et õhtul natuke süüa. Tavaliselt vaatame ka allahinnatuid tooteid, millel hakkab tähtaeg kukkuma. Vaatasime, et kastis oli tavaline Milka piimašokolaad soodushinnaga 0,90€ kuigi tähtaeg oli 15.05 alles. Pärast võtsin teise ka veel, aga riiulist ja seal oli ka suurelt soodushinna silt, 0,90€ ning säilimistähtaeg mai keskpaigani. Kassas muidugi lööb teise hinna sisse - 1,29€. Kuigi ühel šokolaadil oli veel kollane kleeps peal vana ja uue hinnaga, siis müüja ütles, et arvuti ei anna talle sellist varianti või mis iganes. No, eks ma ostsin siis kallima hinnaga, mis seal ikka. 
Mu ema on nii palju kordi seda poodi kirunud, sest neil on pidev probleem hindadega. Ja ma ise ka alati mõtlen, et ei! Enam ei lähe sinna poodi...no, nüüd viskas koblaka lõplikult ette.

Tervise poolest nii palju, et palavikust olen lahti saanud aga hea, et mul hääl veel alles on. Kui köhima hakkan, siis on oht, et kopsud köhin välja.

No comments:

Post a Comment