Apr 21, 2016

Juuksed 2015 vs 2016

Esimene pilt on tehtud eelmise aasta suhteliselt juuni keskpaigas, kui ma läksin pikendusi panema. Keskmine pilt on tehtud umbes nädal tagasi ja viimane pilt üleeile, mil Tanel just oli mul juuksed lõiganud. Mamma ütles, et kuu on juuste lõikamiseks soodsas faasis, seega oli aeg tegutseda.

Minu eesmärk on, et juuksed oleks enam-vähem ühtlase pikkusega. Esimesel pildil on näha, kuidas peapeal on juuksed väga järkus ja lühikesed ning alt kasvavad palju pikemad juuksed. 

Ausalt öeldes, kui ma keskmist pilti nägin, ei uskunud ma, et mu juuksed nii pikad on. Oleksid nad vaid eest sama pikad olnud...sellepärast ma ka lõigata lasin. Külje pealt oli pikkuse vahe tagumiste juustega võrreldes lausa kole. Kuigi Tanel ei tahtnud eriti lõigata ja Sandra on mulle kinnitanud, et mu juuksed on jumalast OK, siis mind ennast lihtsalt kohutavalt häiris. Ja nagu näha on juurte kasv ka päris korralik ja võrreldes esimese pildiga on mu juuksed palju kollakamad.

Plaan on kuni juuni kuuni lasta neil kasvada oma soodu ja siis miskit änksat lasta proffi käe all teha.

Hetkel olen võimalikult palju üritand ööseks pähe jätta kookosrasva ja kasutan ka Placent Activi ampulle (mida ma tegelikult aeg-ajalt ikka unustan hõõruda peanahale). Erilist šampooni ja palsamit ei kasuta. Palsamit mul tegelikult polegi, kasutan selle asemel Schwarzkopf'i maski. Kindlasti ei kavatse ma osta Placent Activi šampooni ja palsamit, sest olen neid kasutanud ja tegid mu juuksed meeletult kahuseks. 

Ühesõnaga, mu juuksed on praegu sama pikad, kui pea aasta tagasi, vahe on selles, et need on ühtlasemad ja tervemad. 


No comments:

Post a Comment