Apr 23, 2016

Kui me Narvas käisime...

Pikemat aega olin tahtnud Narvas käia, millegi pärast arvasin, et see võib jube fun olla. Viimati käisin seal äkki põhikoolis mingil ekskursioonil. Võtsime siis ühel ühisel vabal päeval ohjad kätte ja sõitsimegi itta. 

Kuni Sillamäeni oli kõik OK. Kui sinnamaani jõudsime, siis juba kiskus tänavapilt imelikuks :D Kohe näha, et teine ümbruskond, kui meil siin Lääne-Virumaal. Enamus majad olid tüüpilised nõukaaegased korterelamud. No, ja Narva...mis ma ikka oskan öelda. Kahtlane ja kole, ausalt öeldes. Päise päeva ajal oli ka hirmus jala liikuda. 

Ega viimast me eriti ei teinudki, sest pilves ja jahe oli. Jala liiklesime vist kokku reaalselt viis minutit, kui parklast oli vaja toidukohta kõndida. Ja see oli ka juba omaette koht. Astume sisse - üks inimene kuskil nurgas istumas. Juba see jätab kahtlase mulje. No, hea küll, kõhud olid tühjad ja Hiina toit meeldib.
Kui ära sööd, siis võid endale kohe hauakivi ka osta :D

Enne sööma minekut, käisime Astris, mis kujunes pettumuseks. Ei teagi, mida ma ootasin. Lihtsalt tavalised riidepoed ja ei midagi erilist. Aga ega sellegipoolest sai kopikas-kaks kulutatud :D Mina ostsin endale ühe pluuse, Tanel juukseajamismasina ja krõbinaid loomadele. JYSK-is käisime ka (Fama Keskuses vist). Sealt ostsime voodikatte finally, vintage peegli, ühe suure mitmetest väiksematest pildiraamidest koosneva tervikliku pildiraami ja vanilje lõhnalisi lõhnaküünlaid, mm...
Toidkohta otsides tiirutasime niisama ringi ja linnapilt oli ausalt öeldes šokeeriv. Keset linna tühjad, maha jäetud majad, aknad laudadega kinni naelutatud, seinad graffitit täis joonistatud. Vahepeal sõitsime täitsa linna äärde välja ja vaatasin, et teeääres maha jäetud surnuaed, rohi rinnuni ja ära roostetanud metallristid viltu puude vahel. Aga siis ma avastasin, et mõne risti juurde oli lilli ja küünlaid toodud, mis veel põlesidki! No halloooooo linn...mis surnudaed see selline on!!!

Ma veel hommikul enne minekut ütlesin Tanelile, et Narvas oleks hea elada, sest seal palju tööd ja suurem linn, kui Rakvere. NEVER SAYING THAT AGAIN! :D Jõhvi on viimane piir, edasi läheb asi liiga käest ära. 

Narva igastahes ei taha tükk aega nüüd minna :D

6 comments:

  1. Me käisime ca kuu tagasi spas Narva-Jõesuus ja meil läks 2 (!!!) päeva uus auto katki. No johhaidii, lõpuks saime parandusse viidud ja pidime terve päeva Narvas olema. Lõpuks öeldi, et auto mootor täiesti kottis ja ei saagi koju autoga. Ma lihtsalt nutsin keset Narvat, sest see oli nii õudne linn ja ma mõtlesin, et ma panen põlema selle linna varsti :D IIAL ei lähe sinna tagasi :D

    ReplyDelete
  2. Ma Narva pole veel jõudnud aga Kohtla-Järvel olen küll käinud. Ja kui ma juba seal 'kultuurišhoki' sain, siis ma ei taha teadagi mis Narvas veel saama hakkaks. Mäletan kui ma Kohtla-Järvel esimest korda käisin, samuti keset linna mahajäetud suured kortermajad, värv poolenisti maha koorunud ja täis soditud igasuguseid venelaadseid pilte. Jube. Tänavad olid ka sellised, et karju appi ja üldse oli tunne nagu oleks Venemaal, kõik räämas ja kole, mitte ühtegi ilusat kohta ma seal ei näinud, isegi mitte ühte korralikku parki. Panin veel facebooki üles, et küll see Kohtla-Järve on üks kole ja masendav koht, sellepeale hakkasid tulema kommentaarid, et ei ole seal midagi hullu, väga tore ja armas koht on :D Muidugi olid kõik sõna sekka ütlejad venelased kes seal eluaeg elanud, seega ma ei kahtlegi, et nende arust on tegemist ühe toreda kohakesega. :D Rakvere peaks nende silmis lausa paradiis olema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kohtla-Järvel pole minna jällegi käinud. Aga nii palju olen ma kuulnud, et korterid on seal pmst võileiva hinnaga, sest keegi ei taha seal elada :D

      Eks ta nii on, et kodukoht on ikka kõigile armas ja kallis :D Hahaha @ viimane lause :D

      Delete
    2. ee halloo, käisime ju ühe korra Kohtla-Järvel, seal selles kaubanduskeskuses ja sõitsime natukene ringi linna vahel, pärast ostsime selverist süüa veel

      Delete
    3. Aaaa, muidugi hahahahhaha! :D

      Delete