May 5, 2014

Hei-hopsti

Ma pole ikka väga pikalt kirjutanud aga minu üllatuseks leidub ikka inimesi, kes siia blogisse kiikavad. Kui ma teile nüüd hakkaks rääkima, mida ma aprilli algusest saati teinud olen, siis ma jäängi vist kirjutama. 

Mõned mu sõbrad-tuttavad teavad, et ma panin oma asjad kokku ja kolisin Saaremaale. Mõnus on aga ilmad on üsnagi jahedad. Aias on toimetamist küll ja küll. Aga kuidagi üksik on siiski olla...mul ei ole siin ühtegi tuttavat ja ei teagi, kust neid otsima hakata. Ehk, kui tööle saan, siis neid tekib. Olen intensiivsel tööd otsinud, kammin Töötukassa kodulehte, cv.ee ja muid töökuulutuste portaale. Ega tööd siin palju ei olegi, enamus pakutavad kohad on koristaja/müüja/ettekandja. Vahepeal olin juba täitsa lootusetu, saatsin ja saatsin emaile, kuskilt vastuseid ei tulnud. Täna aga lõpuks helistati mulle lausa kahest kohast ja homme on kaks töövestlust plaanis! Ma väga loodan, et läheb kõik hästi ja ei pea ennast enam töötuks lugema.

Samas ma olen natuke kurb, et ma pean suvel tööl käima hakkama. Pool aastat läks nagu niuhti mööda, tööle ei saanud ning nüüd pean suvel töötama hakkama...Samas praegu mai kuus oleks ideaalne töötada - peikat ei ole ja ilmad ei ole veel nii soojad, et päevitada ja rannas peesitada.

Vahepeal peatusin päris kaua Tallinnas sõbrannade korteris


Asjad kokku ja minekule...


Tegin küüned korda



Tükk aega tagasi käisin ma oma peiksigaVainupeal ka...



Täna käisin vanaema, vanaisaga surnuaedadel. Kohtusin oma vanatädiga üle pikaaaaapika aja, ta on ikka sama lahe nagu vanasti :D Muidugi haudade korrastamise ajal vihma tibutas ja tuul oli räige...

Just seljatasin megashopingu Aliexpressis...tellisin hunniku asju. Ma armastan seal ringi kammida. Ainuke nõme asi on see, et kõik toredad ja odavad asjad tulevad Hiinast nii kaua :( Aga eks ootamine tasub ära. Mai lõpus/juuni alguses peaks mind pakisadu tabama :D 

xoxo


No comments:

Post a Comment