May 23, 2014

Muljed esimesest päris töökohast

Kolmapäeva hommikul ärkasin POOL KUUS, tegin ennast korda, sõin ja kimasin bussiga tööle. Esimene päev kassaaparaadiga ja makseterminaliga ma kohe kuidagi ei saanud sõbraks :D Teisel päeval oli enam-vähem aga täna sain juba kõik õigesti sisse toksitud. Soome filmikooli grupp üldiselt oli tore ja sõbralik, v.a. üks vegan, kes oli megabitch. See ju ei söö peale liha, ei muna, ei juustu ja ma ei tea üldse millest ta toitub, kapsalehtedest vist ainult. Peale selle, et talle absoluutselt ükski toit ei kõlvanud, siis tuli veel kohvi üle ka vinguma, et see on LIIGA KÜLM. No, appi :D Tundsin, kuidas vererõhk tõusis aga kaks sekundit ma olin lihtsalt vait ja olin viisakas. Ta ei olnud ainus inimene, kes tuli midagi küsima või ütlema aga teised suutsod viisakad olla, tema aga bitchis nina püsti. Samal õhtul sai ta puugilt hammustada, pool külge läks tal paiste ja ta pidi lausa haiglasse sõiditama. See oleks justkui talle kättemaksuks selle eest, et selline nõid oli. Ei tunne kübetki kaasa talle :P

Esimese päeva õhtul käisin kokaga Nasval tema mingite tuttavate juures, oli see alles seltskond :'D Kaua me seal ei olnud, vahepeal helistas ülemus ka ja ütles, et tagasi tulete teete nõudepesi ruumi korda. Siis kiskus junn nats jahedaks :D Aga koristasime ära ja kõik oli okei.

Täna oli grupil ainult hommikusöök, muidu oli lõuna ka. Koristasin saali ära ja mõtlesin 12.00 bussile minna aga ei jõudnud. Chillisin paar tunnikest rannas ja jõudsin pool tundi tagasi kojuuuuu...aga Mändjala mulle meeldib, seal ei tekkinud mul sellist vastikut tunnet nagu Sagadis. Sealt tahtsin ma nii ruttu kui võimalik jalga lasta. Mändjalas on lebo, passid õues, rannas....lihtsalt niisama peale tööd.

Chinast tuli mulle pakk ka vahepeal :) Imelik kuidas mõned asjad tulevad kahe nädalaga ja varem, kui mõned varem tellitud asjad. Aga nüüd mak lõpus-juuni alguses peaks mul neid veel neli-viis tulema. Ema pani ka täna paki posti mulle siia...ma tellisin hunniku tuneleid endale ja edasi müümiseks. Oma müügi kategooria alla panin tutikaid päikeseprille ka, kui keegi on huvitatud :D

Aga okei, keedan endale pruuni riisi ja niidan ehk murutraktoriga veits ja homme on KAALUPÄEV!!! Loodan, et see baaris ringi kepsutamine natukenegi aitas, pole saanud ju rattaga sõita. 

Täiega hilisõhtu tunne on aga see on lihtsalt meelepete...seitsmest hommikust üleval kah ju. Muidugi julmmmm, ma ei kujuta ette kuidas ma juunis 5päeva jutti 0900-2200 hakkama saan :D Aga ilusa palganumbri nimel saame hakkama :) Ma kirjutaks isegi rohkem aga telefoniga tsipake tüütu.


Megailus rand


Surfiklubi


xoxo

No comments:

Post a Comment