May 6, 2014

Töö otsingud...

Täna käisin kahel töövestlusel. Auriga Ideaal Kosmeetikas ja Mändjala Kämpingus...viimasesse sain ka tööle! :D Palk on senimaani parim, mida mulle kuskilt üleüldse pakutud on. Selle nimel olen hea meelega nõus töötama küll! Peale vestlust uurisin, et kas mu noormees saaks ka sinna tööle, sest netis oli neil töökuulutusi erinevatele töökohtadele. Saatsin juba neile ta CV ka ja ma täiega loodan, et ta saab ka sinna samasse kämpingusse tööle, nii tore ja armas ja hea oleks!!! :D Eriti mõnus siis tal Saaremaale tulla ja töö kohe olemas. 15.mail on siis juba esimene töötajate miiting ja mai lõpus tuleb soomlaste grupp sisse ka. Mis on muidugi kahju, et see aasta ma tahtsin kindlasti Rannapeost osa saada...no, ega ma saangi aga nagu mulle öeldi, et "siis pead nutma ja töötama". AGA boonus on mega magus kaaa :P Super on muidugi see ka, et tegu on hooajaliselt avatud kohaga. See tähendab, et sügiseks saab kenasti töö läbi ja saab kooli minna :))

Auriga töövestlus oli veider - seisime lihtsalt keset kaubanduskeskust ja rääkisime :D Väga ebamugav ja imelik oli. Pakutav palk oli nii niru ja pood nii tilluke, ma ei kujuta ette, mida ma oleks seal 10h jutti teinud, kui oleks sinna tööle läinud.

Aga mul on igastahes jube hea meel ja väsimus on peal nüüd. Toad allkorrusel on nagu seapesa, peaks oristama aga üldse ei viiiiiitsi juuuuu...

xoxo

No comments:

Post a Comment