May 7, 2014

Tibid ja juuksed

Kui palju olen ma lugenud artikleid ja kommentaare ala "mina ei saa aru miks on neid vaja", "nii fake" jne. jne. jne. Hirmsasti meedias materdakse maha inimesi, kes jumal eest julgevad midagi feiki endale külge kleepida. AGA...siin on aga...mõned neiud arvavad, et MIDA ROHKEM SEDA PAREM. Ja on neid, kes oskavad mõistuse piiridesse jääda. Mul on tuttavaid, kellel pikendused maani ja kulutavad ULME summasid nende hooldamisele...Ja päris õudne ikka, kui ripsmepikendused on nii tihedad, et silmi lahti ei jaksa enam hoida :D

Mina isiklikult aeg-ajalt kannan juuksepikendusi ja vahel kleebin ripsmeidki, geelküüsi teen ma ise ja ma võin lolli kanana kõlada aga ma ei suudaks ilma nendeta elada. Mitte sellepärast, et ma julm tibi olen, vaid esiteks - mugavus! Kaks nädalat kindlalt muretu, ei mingit maniküürimist. Teiseks - mu enda küüned kipuvad pidevalt murduma. Mu enda peika ütles mulle hiljuti telefonis : "Noo...ma ei tahaks öelda nii aga jah, pikendustega näed sa parem välja." Ilmselgelt ma ei solvunud, sest ma tean seda! Mu enda juuksed pole teab mis pikad ja kaunid. Samuti ei ole mind eriti ripsmete pikkuse ja tihedusega õnnistatud. Muidugi on oma töö teinud ka korduvalt peale pandud naaritsripsmed ja ka see, et ma neid kleebitavaid ripsmeid tõmban maha, mitte ei leota. Kodus praegu näen ma välja nagu viimane päss aga kui ma siin murutraktoriga ringi kiman oma hoovis, who cares?! Kui linna lähen, siis ma üldiselt ei viitsi pikendusi pähe toppida, kui aga kuskil sünnipäev või mingi üritus tulemas, siis tahaks ikka ju kena välja näha...

Ja mis ma tahaks kõikidele tibinatele veel südamele panna...kui sa ikka ei oska pikendusi endale pähe panna, vaata youtube'ist õpetusvideosid või küsi sõbrannalt abi...ma olen lihtsalt lugematuid kordi näinud neiusid, kellel pikenduseklambrid karjuvad juuste vahelt välja...Hiljuti jäi kaks sellist neiut mulle Tallinnas Vapianos silma. Ma ei saa aru, miks ta sõbranna ei võinud talle öelda, et KUULE, OOTA LAS MA SÄTIN SU JUUKSEID...või midagi?!? :D


Ma arvan, et ma natuke võin kritiseerida, sest mina olen vahelduva eduga pikendusi kandnud alates 14. eluaastast ja mul on juba mõned nipid ning trikid taskus, kuidas selliste apsude eest ennast hoida :D Okei, ma tunnistan, et eks mulgi on pikenduste klambreid juuste vahelt välja paistnud aga õnneks mul on head sõbrannad/tuttavad, kes on mulle sellest märku andnud või olukorra kontrolli alla saanud :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment