May 18, 2014

Mõtted

Tere. Ma pean hetkel telefonist kirjutama, sest mu läpaka kõvakettaga on mingi probleem :) Ma ootan kuni mu peiks tuleb minu juurde ja teeb selle korda...noh IT-kutt ju ikkagi ja nii :D


Aga ma kirjutan, sest ma tunnen, et mul on vaja oma mõtteid välja lasta.

Hirmus nädal oli eelmine. Suur tüli ja palju pisaraid. Ma oleks kohe siit lahkunud aga kuna mul on lihtsalt liiga hea töö siin kohe pihta hakkamas, siis ma ei saanud seda teha. Ausalt öeldes olen ma natuke vist juba meeleheitel. Ma tunnen nagu....nagu ma oleks isoleeritud...ma tahaks nii väga kellegiga lihtsalt istuda ja tšillida ja mõnuleda soojal päeval.

Siis muretsen ma sügise pärast...kool...kas saan sisse...korter...raha...kuidas hakkama saada...Ausalt öeldes on ainult üks suund, mida ma õppima minna tahaks...ja kui ma sisse ei saa, siis ma ei teagi mida teha! Ma vaatasin täna erinevaid ülikoole ja kõrgkoole ning ma ei leidnudki motte midagi muud põnevat.

Suvi. Aeg, mil puhata ja reisida ja lõbutseda. Ma lähen tööle ja saan minimaalselt raha kulutada.

Raha. Ma pean igat viimast senti hoidma sügiseks. Aga tahaks ju kasvõi naaberriigis ära käia.

Üks asi takistab teist ja lootusetu tunne on. Eriti, kui ma ei tunne toetust kõige tähtsamalt inimeselt.

Oh, elukest...

No comments:

Post a Comment