May 8, 2014

Ise kokku klopsitud riidestange

Hommikul olin äratuskella 9.00 helisma pannud nagu ikka aga ma nägin mega imelikku unenägu ja nii ma voodis pool unes, pool ärkvel kaks tundi veel lebotasin. Kui ma lõpuks siis end üles ajasin, lõikasin endale hommikusöögi valmis ja vaatasin voodis läpakast multikaid :D 


Värvisin varbaküüsi ja ei teinudki nagu mitte midagi. Kahe aeg mõtlesin, et okei, ajan ennast voodist välja. Mõtlesin, et mul ON VAJA stanget! Kuskilt polnud seda võtta ja poest ei raatsinud osta ka, siis läksin kuuri ja meisterdamine algas :D

Valisin sobivad lauajupid välja
Saagisin ja lihvisin
Kruvid trelliga sisse ja valmis ta saigi
Nüüd ta mul toas ilutseb.
Mul on täitsa hea meel :) Ei olnud absoluutselt keeruline. Aga siin kohal kehtis vanasõna...üheksa korda mõõda, üks kord lõika :D Riidepuid tegelikult mul napib, peakski neid juurde ostma, et ma saaks kõik oma särgikesed ja kardiganid rippuma panna.

xoxo

4 comments:

  1. Stange näeb küll väga hea välja! Hästi tehtud!

    ReplyDelete
  2. Väga vinge! Kas kirjutaksid natuke kuidas Sa selle tegid endale? Tahaksin ka endale tuppa üht sellist teha, aga kõik postitused mida lugenud olen on mingis vigases inglise keeles :D

    ReplyDelete
  3. Ega siin miskit polegi, sul on vaja kuute lauajuppi, kahte kõige pikemat, mis on vertikaalselt, minul olid need umbes 150cm. Kaks horisontaalselt, üks üles ja teine allapoole (otstarbet sellel nagu ei olegi, lihtsalt selleks pandud, et oleks toekam, ega ei hakkaks logisema). Ja all kaks tükki on samuti selleks, et stange ümber ei kukuks. Kruvide sisse laskmist peaks alustama kõige alt, lased kõige lühemad lauajupid kõige pikemate all otsa kinni. Mõõda mõlemal keskkoht, et siis pärast märgitud kohad kohakuti panna. Kui senimaani oli võimalik täitsa üks seda teha, siis nüüd oleks kedagi abiliseks vaja - üks hoiab kõige pikemat vertikaalset lauda ja nüüd tuleks üks nendest horisontaalsetest panna nii kõrgele, kui soovid ja kruviga kinni lasta. Mina ise lasin alumise enne, kui ülemise aga nüüd mõtlen, et mõtekam oleks vist kõige pealt ülemine kinni lasta ja siis alumine toestuseks. Siis teine veritkaalne lauajupp vastu ja jälle kruviga kinni. Samamoodi teha ka teise horisontaalse jupiga.

    Selles suhtes, et algne mõte, mis mul oli, tegemise käigus muutus kaks korda :D Kindlasti on veel teisigi võimalusi!

    ReplyDelete
  4. Aitäh! Teen kindlasti ära ka! :)

    ReplyDelete