May 12, 2014

Trenni, trenni, trenni

Mis ikka muud teha, kui sa saad kena töö endale kodukohast 10km eemal? Ja autot ei ole? Aga ratas on?! Rattaga tööle muidugi! 

Eks paljud loevad ja mõtlevad, et mis see kümme kilta ikka ära ole (no muidugi üks ots, koju vaja sõita ka veel 10km!)...ega vast polegi, kui regulaarselt trenni teed :D Aga mina...harvad on need juhud olnud, kui ma olen reaalselt pingutanud ja püsima jäänud rutiini...ega võib-olla juba hõiskangi liiga vara, praegu alles kolm korda sõitmas käinud. 

Esimene kord läksin tuulise ilmaga ja polnud ratta käikudega veel väga tutvunud. Sõitsin kolm kilomeetrit ja mõtlesin, et annan otsad. Koju jõudes olid jalad nagu makaronid all :D

Teisel korral oli pilves ilm ja katsetasin käikudega. Sõitsin Anseküla poole, kokku kaheksa kilomeetrit ja olin VÄSINUD.

Täna sõitsin natuke üle kümne kilomeetri ja olen uhke. Tänane sõit oli mõnus. Seekord sõitsin ma Järvest veidi edasi, Salmest Tehumardini oli ka kergliiklustee, seal oli hea vändata. Õhtuti on veits mõnusam ikka käia sõitmas. Ainult üksikud inimesed liiguvad ringi. Parem ongi, kui keegi mind seal ratta otsas higistamas ei näe :D

Panen nüüd arvuti siis kinni ja kebin voodisse, ei viitsi joonistada ka mitte. Iga öö tund, kui mitte kauem, visklen ühele poole ja teisele poole voodis, ei leia seda õiget asendit ja muidugi mõtteid jookseb ka terve rodu peast läbi. Loodan, et täna tuleb siis hea uni :)

xoxo

No comments:

Post a Comment