Dec 13, 2014

Isetehtud küünlad

Peale eelmist meisterdamist tahtsid Sandra ja Inna enne jõule veel kokku saada, et midagi teha. Sandra hakkas rääkima ükskord, et tema tahab küünlaid ise teha. Proovis ta siis kodus aga ei tulnud välja. Täna kolmekesi hakkasime siis pusima, ostsime vajalikud asjad ja vaatasin enne igaksjuhuks õpetusi ka. Minu arust tulid meil üliägedad küünlad ja rasvakriitidega abiga sai särtsu värvidele juurde anda.

Mida vaja läheb:
  • kahte potti
  • purke, vaase, anumaid, kuhu oma küünalt sisse teha tahad
  • vanu küünlajuppe
  • süütenööri 
  • rasvakriite
  • niiti
  • teipi
  • aroomiõli
  • kääre
  • kahvlit
Kahte potti on vaja selleks, et ühes keeb vesi ja teine, väiksem on veevannis. Esimene samm ongi vanad küünlajupid üles sulatada. Samal ajal, kui ta keskmisel tulel sulab, tuleks ette valmistada nõu, kuhu sisse kallata vaha. Meie kolmeksi valisime purgid. Sandra ostsi kahte sorti süütenööri - üks mis on täiesti tavaline, vaja on see libistada läbi selle pisikese metallist junni, mis tavaliselt teeküünalde põhjas on. Ma hetkel ei tea, kuidas seda nimetatakse aga ilmselt te saate aru millest ma räägin :D Sellega on hea see, et seda saab kasutada pikkade küündalde tegemiseks. Teist sorti süütenöör oli koos selle jubinaga ja vahaga juba koos. Ainuke miinus oli see, et enamus minu purkide jaoks oli ta liialt lühike.

Selleks, et süütenöör püsiks paigal vaha kallamise ajal, tuleb ta niitide vahele kinni panna. 
Me kasutasime ohtralt aroomiõlisid. Neid saab endale muretseda Universaal Universumist, seal on väga suur valik. Samuti olen märganud, et ka Selveris müüakse neid. Kindlasti müüakse neid ka teistes poodides. Need on lihtsalt kaks kohta, kus ma tean, et neid kindlasti on. 
Aroomiõli tuleks lisada enne vaha kallamist, kui teha kihilist küünalt, siis võib iga kihi vahele. Mida rohkem aroomiõli, seda lõhnavam küünal tuleb!

See süütenöör, mida oli vaja vahaga ekstra kokku teha ja läbi julla libistada, oli kahjuks liiga jäme ja mul ei õnnestunud see kuidagi. Seega leidsin mina sellise lahenduse, mis töötas vägagi hästi.
Jahtuvad ja tahenevad....
Lõpuks sai selline kogus neid valmis :) 
Paremal pool must küünal on Sandra oma, ta tahtis lillale vahale musta vahakihi peale kallata. Kahjuks ei olnud alumine piisavalt tahenenud. Ta arvas, et see on paras matuseküünal :D

Mõned küünaldest olid ka kihilised aga kahjuks piltidelt see väga välja ei tule.
Kui asjasse süveneda ja kannatust varuda, siis saab nii vahvaid küünlaid teha! Lisada võib veel näiteks glitterit ja hiljem saab purgikesi kaunistada. Meile väga meeldis ja minul on juba igasuguseid ideid. Ma olen täielik küünlafänn, eriti lõhnakate. Nüüd on asi käpas ja võib julgelt veel neid teha :)

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment