Dec 9, 2014

Kiire detsembrikuu alguse ülevaade

Eelmine nädal oli sess koolis, kaks arvestust, inglise keeles ja eesti keeles ning eksam politoloogias, mille sain nelja! Muidugi oleks viite tahtnud aga ma mõtlesin, et kui ma nelja ei saa, siis ma olen küll VÄGA pettunud endas. Keskkoolis käisin põhimõttega "peaasi, et tehtud saaks". Nüüd tahaks olla parem. Endal tuleb hea tunne sisse, kui pingutad ja saad hea hinde :) Inglise keeles sain arvestuse viie, samuti pidime selleks korraks ka business invitation'i tegema. Ma nägin vaeva sellega ja ma sain nelja. Olin pettunud. Õpetaja rääkis ja tõi näited teiste töödelt, mis vead olid ja kuidas oleks pidanud olema, kes tegi hästi. Mina istusin taga nurgas ja niiii kannatamatult tahtsin juba küsida enda vigade kohta :D Peale testi istusime vaikselt klassis, tegime ülesandeid, kui õpetaja ütles, et paneb mulle ikka viie, tal muidu ei saa jõulude ajal süda rahu :D Success! Kahjuks küll I semestril pannakse enamus ained lihtsalt arvestatud. Aga ikkagi endal on sees rahulolu, et ma tegin asjad viiele! Ka eesti keeles oli arvestus....ja oi, kui napilt ma selle läbi sain. Eesti keel on selline aine, mida ma võin õppida aga lõpuks panen töös ikka kõik tunde järgi, seetõttu olen ka kolmeline selles aines. Kuid nagu ma mainisin, siis ka see aine seekord pandi lihtsalt arvesatatud. 
Järgmine sess on alles veebruaris, jaanuarisse jääb veel mikroökonoomika eksam *scared*. Eelmine nädal puuduski selle aine tegelik õpetaja, teda asendati. Ja no, see daam, kes meile sinna klassi ette tuli, ei osanud ikka kohe üldse meile seletada, kuidas arvutusülesandeid teha. Õnneks kaasõpilastega suutsime õpetaja jutu kuidagi endale arusaadavaks teha. 
Hetkel ootab kirjutamist suhtlemise aine essee, töökeskkonna ohutuse analüüs, arvutiõpetuses vormistatud referaat saatmist, dokumendihalduses oli mingi ametlik kiri kirjutada...ja noh, ettevalmistumine eksamiks!

Õhtuti peale kooli üritasin korterisse jõuda ja ikka üht-teist nokitseda. Oleme nüüd nii kaugele jõudnud, et alustasime eile tapeetimisega :) Kui sellega ühelepoole saab, läheb põrand maha, mis meil juba valmis ostetud on. Eesmärk oligi, et jõuludeks saaks magamistuba valmis. Peale seda hakkame vaatama köögi poole...seal seinad lagunevad ja...oeh...eks näis, mis välja mõtleme sellega.

Eile käisime maal, teist adventi tähistamas. Vanatädigi oli Viljandimaalt kohale tulnud. Peale suur söömingut läksime jalutama. Tegime mõned nummikad pildid.

Ja mul on ülimalt hea meel, et mu pere on 100% mu musuka omaks võtnud. :)

 Nii kalla 
xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment