Dec 21, 2014

No stress!

Olen inimene, kes aeg-ajalt jätab asju viimasele minutile. Õnneks olen sellest kombest enam-vähem lahti saanud. Seoses jõulude ja kingitustega on mul alati olnud kaks probleemi - esiteks ma kunagi ei tea mida kellegile kinkida ja teiseks ma olen oma rahad kulutanud ära väga "vajalike" tegevuste tarbeks (loe: peol käimisele). See aasta aga lõpuks olen suutnud ennast kokku võtta ja mul on kõigile kingitused olemas. No, tegelikult, üks kink veel on puudu aga selle mõtleme õega lähipäevil välja. 
Nii mõnus on vaadata kõiki neid kingikotte, mis ma olen valmis teinud. Sõpradele ja tuttavatele tegin ma see aasta täitsa ise midagi! Ma tegelikult ei taha mõeldagi, mis summad mul kõikide nende kinkide alla läksid...igakord kui poes käisin vaatasin, et oh, misasja see on ülihea kingiidee. Niiviisi vaikselt natuke siit ja natuke sealt ostes sai kokku pandud jumala ägedad pakid. :D

Sneak-peek (nõme sõna tegelikult :D)


Siit on mõned kingid puudu veel...


Tahaks teile juba nii rääkida ja näidata, mis ma ise enda käekestega meisterdasin ja mis ma pakkidesse panin!!! :D Aga noh, jõulud ongi ukse ees! Homme lähen panen üle pika aja tagasi volüümripsmed, enda omad on nüüd saanud puhata ja taastuda. Sama tehniku juures lasen küüned ka ära hooldada. Ja kohe peale seda tuleb Sandra külla - väike jõuluistumine ja kinkide vahetamine. :)

Rahulikku jõuluaega,
musticas

No comments:

Post a Comment