Dec 16, 2014

Küünlafanatt ja bargain shopper

Ma fännnnaaaaan küünalde tegemist!!! Praegu jookseb kolmas päev, mil valan taas küünlaid :D Eile läksin ema poole ja võtsin niisama enda tehtud küünlad kaasa, et neid kaunistada. Mõned olid küll lohku vajanud aga neid saab alati hiljem täita. Igastahes, tuli välja, et samal õhtul tahtis ka mu õde küünlaid valama hakata. Läks siis meisterdamine lahti. Valasin oma küünlad täis, mõned siiski olid tänaseks jälle lohku vajunud :(

Täna käisime lõuna ajal kallimaga linnas, sõime Rohuaia kohvikus ja asusime Jaama tänava kirbukatesse. Samal tänaval vana tehnikapoe asemel oli uus kaltsukas tekkinud. Me olime ikka tükk-tükk aega seal. Lõpuks sai muska endale tutika jope ja sellelt sai veel maha -25%. Superost. Peale seda käisime kirjatarvete poes ja realiseerimiskeskuses. Viimasest on võimalik saada megaodavalt igast ninni-nänni. Minu rõõmuks oli neil tulnud müüki ka vene Tonika sarja juuksevärvid. Haarasin sealt ühe pruunika tooni. Nimelt ma olen leidnud Castingu sarjast ilusa värvi, Spicy Chocolate. Kahjuks juurtele jääb imeilus särtsakas toon aga otstele ära kulunud ja tuhm ebamäärane pruun värv. See Tonika värv tõmbas näiteks mu blondid juuksed oranziks. Just seda mul vaja ongi, oranzikat pigmenti. Ehk parandab olukorda :)
Samast poest krabasime kümme 0,10€ Granola müslipakikest, 1,50€ eest suuuuure maapähklivõi, midagi näksimist veel ja siis igasuguseid erinevaid küünlaid, mida ma saaks sulatada ja veeeeeeeeeel küünlaid valada :D Tahaks teile näidata, milliseid imelisi küünlaid ma teinud olen aga kahjuks ei saa *wink, wink*

Nüüd istun väsinult läpaka taga ja arvan, et oleks aeg vahaplekid pliidilt puhastada :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment