Dec 15, 2014

Harjumused, mida ma EI igatse!

Suitsetamine


Olen korduvalt "üritanud" sellest loobuda ja nüüd enda üllatuseks avastan, et ma pole vist üle kuu aja isegi mitte mõelnud, et tahaks suitsetada. Ilmselt mõned mõtlevad, et pff, mis see siis on, ainult kuu aega suitsuvaba? See pole mingi loobumine! Aga tegelikult juba enne seda kuud ma suitsetasin üliharva. Üks-kaks korda kuus, kui käisin väljas. Ma olen varem sellest lahti tahtnud saada ja nüüdseks tunnen, et mul ei ole vajadust ega tahtmist selle tegevuse järgi.
Ma arvan, et minu staaž oli umbes 5,5-6 aastat? Nii et need, kes teavad, kui vana ma olen, siis see on väga pikk aeg...Ma arvan, et ma ei olnud otseselt sõltuvuses, vaid ma suitsetasin, sest esiteks, 2/3 mu lähimatest sõpradest tegid seda. Baarides/pubides käies oli see hea põhjus, miks minna korra välja ja värsket õhku hingata + küsides tuld oli see justkui ettekääne alustada kellegagi juttu, kes silma oli jäänud :P Mul lihtsalt polnud põhjust, miks suitsetamist maha jätta.
Nüüd ma elan elukaaslasega koos ja käin harva kuskil suure kambaga väljas. Seega nagu enam pole seda isu, Pealegi, viimased korrad kui ma kaine peaga suitsu tegin, hakkas mul juba kergelt paha ja see hais...huuuuuh...:D Nüüd saan aru, kui ebameeldiv see on :D

Suvalises kohas magamine 

Kui ma noorem ja rebellious olin, siis iga suvi ma läksin vastu ema tahtmist igasugustele muusikafestivalidele ja rändasin mööda Eestis üleüldse. Ükskord läksin isegi üksi Lelle festivalile...milline tahtmine PEAB olema, et võõrasse kohta üksi jooma minna...oeh. Igastahes, sellega kaasnes alati kuskil suvalises kohas ööbimine. Kui tegu oli festivalidega, siis ma tavaliselt võtsin enda telgi või sain kellegi telki. Aga kuna ma pidin enda kotte ise alati tassima, nendega hääletama ja ringi rändama, siis ma võtsin minimaalselt asju kaasa. Mis tähendas, et ma enamasti magasin ilma teki ja padjata. Ärgates üles lõdisedes, sest niiiiii jahe on. Huh, no thanks!  Mida vanemaks sain, seda vähem mind hakkas paeluma võõrastes kohtades ööbimine. Alguses loobusin ringi rändamisest, siis sõbrannade/sõprade juurde jäämisest...Nüüd eelistan iga kell enda voodis oma kallima kaisus ja soojade tekkide all magada.

Hääletamine

Ma olen oma elus nii palju pöidlaküüti kasutanud ja näete, olen elu ja terve. Kordagi, kusjuures, ei ole sattunud ahistava autojuhi otsa. Aga noh, ega ma eriline kaunitar pole ka :D Hääletasin üksi, koos kellegagi, iga ilmaga. Peaasi, et saaks säästa paar euri, et suitsu/alkoholi osta! Mingi aeg see oli päris vahva ja lahe. Aga nüüd olen ma valinud pigem mugavuse ja kasutan ühistransporti - täpne väljumisaeg, saabumisaeg. 

Pohmell

Et ma päris kuiviku muljet nüüd ei jätaks, siis ma mõnikord ikka käin väljas küll! Kui aasta-kaks pudel viina näkku oli tavaline pidu, siis nüüd ma joon kaks siidrit = pohmell. Ja oi, kui rõve on järgmine päev olla...varem oli pohmell iga nädalavahetusene juhtum + mõnikord lisandusid ka nädalasisesed napsutamised, siis see oli lihtsalt midagi, mida tuli üle elada ja isegi koolis käia :D Aga enam ma ei ole harjunud ja seepärast tundub pohmell 10 korda rõvedam ja hullem.



Kõik eelnevad neli käisid minuga kaasas 5-6 aastat ja ma ütlen, et ma olen südamest õnnelik, et ma olen välja kasvanud enda rebellious ja drunktardi perioodist :D Aga see ei tähenda nüüd, et need kes suitsetavad ja joovad on kehvemad, kui mina - ei. Aasta tagasi ma juba tundsin, et tahaksin alkoholitarbimist vähendada jne. Ma üritasin aga lõpuks langesin ikka samasse auku. Nüüd, endale märkamatult, ma kasvasin sellest ise välja. :)

peace,
musticas

No comments:

Post a Comment