May 14, 2015

New stuff in

Hiljuti sai täiendatud jälle enda kosmeetikavarusid. Praegu, pannes kõik tooted ritta, tundub kõike nii palju...samas mul oli kõiki neid tooteid vaja.

Esiteks kätekreem - kunagi tellisin suure, pumbaga Possibility vanilli lõhnalise kätekreemi. Kõik oli hea - lõhn, pump, koostis aga oma põhilist eesmärki ei täitnud, midagi ta ei niisuta. Nüüd see seisab...eks Tanel kasutab lõpuks ära, seda pole õnneks enam palju jäänud ka. Küüneümbrused nahad kipuvad koguaeg kuivaks ja narmendavaks, loodan, et sellest kätekreemist on abi.
Kehakreemiga sama lugu - on mul üks, odav ja superhea lõhnaga aga jällegi - ei niisuta. Loodame, et need mu nahakest siis eesmärgi päraselt niisutavad.
Uus kuivšampoon läks käiku, samuti ka juukselakk. Tavaliselt ma üritan ikka jah, valida sellist juukselakki, millel on "super hold", "ultra strong" jne peale kirjutatud, kuigi erilist vahet pole küll märganud neil. Aga see, ma ei tea, kas ma kujutan ette, või mis :D aga see juukselakk on tõesti mega strong ja hoiab mu lendlevaid karvakesi.
Kaks asja, mis ma Avonist tellisin - juukseõli katkistele juustele, teeb tõesti otsad mõnsalt pehmeks ja näokoorija, mida mul oli tõesti ammu juba vaja. Viimane on mõnusa fresh lõhnaga. Mõlemaga rahul. 
Ripsmetele miskit kasvu turgutamiseks. Riitsinusõli, käsi südamel, the best. Kasvatas mu kulmu otsad tagasi ja ripsmetele on pikkust tulnud. Nüüd oleks vaja, et saaks need tihedaks! Olen märkanud uusi ripsmekarvakesi, mis on lühemad, kui teised. Proovi pärast krabasin eile Selverist Eveline SOS ripsmeseerumi 5in1. See on nagu valge ripsmetušš ja täna ma kandsingi esimesena seda peale, seejärel musta ripsmekat. Kaasa sai sellega ka huulebalsami, mis on mul hetkel tööl ja pilti sellest pole. Hästi hea lõhnaga ja reaalselt niisutab huuli. Kokku need kaks olid 2,60€ või midagi sinna kanti.
Meigieemaldaja oli otsa saamas, seega seisin Selveri riiuli ees ja mõtlesin kas osta Garnieri meigieemaldaja või võtta viieka eest too mitsellaarvee prooviks. Aga ma ikka ei raatsinud ja lõpuks võtsin odavama alternatiivina Eveline meigieemaldaja...ema ütles, et talle see üldse ei meeldi, et see ei võta meiki korralikult maha, mina ei kurda. 
Tallinnas käisin Innaga Saku Suurhallis tollel suurel Outletil ja ostsin Tahe juuksemaski 7€'ga. Nüüd vaatasin netist, et see muidu maksab umbes 12€. Soovitan seda soojalt, väga hea lõhnaga, pole liiga vedel ja teeb juuksed pehmeks!
Ahsoo, Outletilt ostsin ka Cutrini juuksevaha. Mulle meeldib vahel tukka puhvituna püsti kanda, see on parim abimees püsivuse korral. Juukselakiga kipub asi ära vajuma aga vahaga mitte. 

Garderoobi värkendasin ühe Lindexi kleidi (millesse ma olen in love), pluuse/tuunika ja kahe paari retuusidega ning kolme kingapaariga.
Need punased papud on niiiiii ilusad, mustad see eest on õhuaugukestega ja pehme sisetallaga. Kolmandad papud, millest ma pilti ei teinud, sest neil juba ühest kohast on natuke katki :D Need ma ostsin kopikate eest turu kauba poest, natukese kahtlase välimusega on aga need on supermugavad. Ema ütleb, et madalad kingad teevad mind päntajalaks aga no, mugavus first!!!

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment