May 29, 2015

So frickin' tired!!!

Lõpuuuks sai see töönädal läbi. Seljatatud sai ka makro ja eesti keele eksam. Viimase sain sooritatud, jess. 

Täna peale tööd istutasin lilled rõdul ära, mis eile ema juurest hoovist sain. Tegime euroalustest rõdule mõnusa istumisaluse, millest loodetavasti peagi pilte näitan. 

Otsustasin ükspäev lihtsalt, et pean enda sünnipäeva. Polnud üldse mõelnud sellele, tegin FBsse ürituse ja juba uurisin, kes millal tööl on. Igavene triangel sellega. Pidingi lükkama nädal edasi sünnapeo, sellest pole tegelikult midagi. Mul on juba nii palju ideid, mida tahaks rakendada. Mõtlemisainet on mulle pakkunud asjaolu, kus sünnat pidada. Kas ema hoovis või korteris? Hoovis on muidugi hulga plusse - palju ruumi, saab tümpsu kõvemini kuulata + ma tahaks photobooth'i teha. Korteris on kitsas muidugi ja ei saa lärmata...aga siis on vähem koristamist ja tahaks, et teised meie kodu ikka näeks. Siiski ma arvan, et hoovis on igat mõnusam pidada sünnat, eriti suvisel ajal.

Ma olen lihtsalt NII väsinud praegu, teen tolmuimejaga veel elutoa üle ja ülejäänud korteri koristan homme.

No comments:

Post a Comment