May 10, 2015

Soovide nimekirja update

Taas on silma jäänud paljud wishlist postitused aga ei ole märganud ühtegi postitust, kus reaalselt räägitakse, et midagi nendest asjadest on ka endale soetatud. Veebruaris koostasin ühe suure soovide nimekirja ja nüüd räägin, mis ma siis endale ning koju ostnud tegelikult olen.

Ma mõtlen küll nii, et kui ma endale mingi nimekirja teen, siis ma üritangi seda järgida. Kunagi ma koostasin endale selle 101 things to do in 1001 days. Jube populaarne teema oli. See läks vett pidama, sest mul ei olnud eriti kellegiga koos neid asju teha, mis ma endale nimekirja olin pannud ega ka raha, ausalt öeldes. Nüüd on mul Tanel, oma transport ja raha. Võikski selle uuesti koostada...Aga tagasi siis soovide nimekirja juurde.

Kodusisustus
Dekoratiivpatjadega on selline lugu, et meil on tekkinud nii palju patju, voodis on meil magamiseks neli patja kahe peale ja kaks dekoratiivpatja, mis vajavad katet. Ja väiksemad endised magamistoa padjad on nüüd meil elutoas. Emalt sain kaks punakas toonis katet ja need klappisid suuruselt kenasti ning sobivad elutuppa.
Meigipeegli sain endale Jyskist 6,99€ eest.
Laualambid sain ka ostetud, valget värvi ja küll mitte sellised nagu pildil. Diivaniparadiisist soodukaga 9€ tükk.
Jyskist ostsin ka kaks riidest hoiukarpi endale ja Tanelile. Sellised lapsikud, endale võtsin roosa muffini pildiga ja Tanelile tumesinise autoga :D Aga noh, need maksid kolm eurot tükk. Ja pealegi, me saime mu isalt suure kummuti, kus kõik meie sokid ja trusparid ära mahuvad, seega hoiukarpideks polegi enam suurt vajadust.
Koduekstrast ostsin hunniku 1€ lõhnaküünlaid, mis on nüüdseks juba peaaeg kõik ära põletatud. Aga me ostsime aroomiõli aluse, alla pannakse teeküünal ja kõrgemal on kausike, kuhu panen aroomiõli. Paar tilka seda ja vett ning lõhn on palju intensiivsem. Üks purgike aroomiõli maksab Universaal Universumis 1,50€ ja seda jätkub päris pikaks ajaks,
Tooli olen ma välja valinud Põhjaka Mööbliaidast, nüüd kogume hoogu, et seda osta. See on selline ese, mis ei ole otseselt vajalik aga võiks olla ja on ostunimekirjas üsna viimane asi, samuti ka vaip. Enne oleks vaja öökappe.

Enesearendamiseks
Ma võtsin endale järelmaksuga Nikoni peegelkaamera palgapäeval!!! So happy, olen pildistanud juba nende paari päeva jooksul nii palju!

Ilu/kosmeetikakraam
Meigiasjadest olen siis need asjad endale sebinud. Näokreemi olen ma juba jõudnud ära kasutada ja uue ostnud. Kuivšampooni ostsin hoopis Syossi oma Batiste asemel ja mis on ka juba peaaegu otsakorral. Jumestuskreemi pilt siin on illustratiivne, tegelikult ostsin endale L'oreal'i oma üldse. Siin kirjutasin tollest mustast pallettist 15 tooniga.

Aksessuaarid
Madala kontsaga kingad sain ma emalt, aga need ei ole ikkagi sellised nagu ma tahaks. Käekella ma tegelikult pole veel väga vaadanudki veel. Rahakoti osas olen teinud otsuse, et tahan Guessi oma ja sellist, mis on nagu raamat, selline, mis käib mitu korda lahti...või noh, kuidas seletada  :D Igastahes, ma ei tahaks, et see oleks selline nagu pildil, lukuga. Mul oligi plaanis reedeselt Põhjaka Ostuöölt see endale osta aga valikus oli ainult üks minu soovitud stiilis ja selle välimus mulle ei meeldinud. Ilmselt peab netist tellima või kuskilt Tallinna poest ostma. Käekoti osas otsustasin ma samuti ümber - ma ei taha MK'd enam. Nii paljudel on need "originaalid"ja igas teises blogis näen seda wishlistis :D 250€ on vähim summa, millega tuleks selle firma koti puhul arvestada ja tegelikult ma ei saa sellist väljaminekut endale korraga lubada. Käekoti suuruse ja kuju soovid olen välja mõelnud, nüüd tuleb see õige leida millesse investeerida. Ma olen selline kiiksuga perfektsionist. Koti kuju, sangad, värv peavad kõik olema täpselt sellised nagu mulle meeldib, vastasel juhul ma lihtsalt seda ei osta, olgu kui odav tahes.

Eesmärgiks oleks aasta lõpuks nimekirjas olevad asjad endale ja koju muretseda. Nüüd peaks vähe kergem elu rahaliselt olema, sest suvel madalad kommunaalid, mõlemad saame head palka ja vannitoa hirmkallis remont hakkab lõppema ja üleüldse korteri remont on lõpusirgel. 

xoxo,
musticas




No comments:

Post a Comment