May 5, 2015

Meenutades 19. sünnipäeva

Uuno raadiost tuli just reklaam, et loositakse tuleva emadepäeva puhul kaks lillekimpu iga päev kuulajate vahel, mida saab lasta emale koju saata. Ja siis mulle meenus mu 19. sünnipäev. Siiani parim sünnipäev. Kõik pidasid mind meeles ja mulle toodi palju lilli...isegi mu eks, kellega ma olin kuu-kaks tagasi lahku läinud, saatis kulleriga mulle lilled koju. Üks sõber tuli isiklikult ukse taha, tõi veini ja suuuuuuuure lille, kõik ära pakendatud. Õhtu alguses istusin enda parimate sõbrannadega ema juures, hiljem liikusin Tõnise juurde, kus ootas mind ees koos temaga veel tol ajal kaks head sõpra. Üks neist oli Tanel - siis me olime ju veel sõbrad ja mulle meeldis üldse keegi teine :D hiljem tulid tüdrukud ka sinna. Kuidagi nii hea õhkkond ja lõbus seltskond oli, tegime nalja ja tšillisime. Hiljem läksime välja Kära Kantsi, kus üks tuttav, keda ma polnud aastaid näinud, isegi pidas meeles ja õnnitles mind :) Nii head mälestused on sellest päevast. Siis elasid veel kõik Rakveres ja nägime üksteist nii tihti...igatsen seda.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment