Aug 28, 2015

Dark Web #1

Dark Web (enim öeldakse selle kohta Deep Web, kuid samuti ka Invisible Web, Hidden Web, Dark Net, Deep Net) on osa Internetist, mida ei ole võimalik otsida otsingumootoritega nagu Google, Yahoo, Bing jne. Deep Web on mitmeid sadu kordi suurem, kui see veeb, mida me igapäevaselt kasutame. Et pääseda Dark Web'i leiab palju õpetusi Google'st ja ma ise veel päris täpselt ei tea, kuidas sinna pääseda, kuid kavatsen selle endale selgeks teha. 

Selles Interneti osas on absoluutselt kõike - näiteks müüakse seal relvi, narkootikume, võltsitud passe, ID-kaarte, juhilube ja võimalik on palgata isegi mõrtsukas. Seal leidub palju foorumeid kõikidele haiglastele inimestele - kannibalidele, nekrofiilidele, pedofiilidele, mõrtsukatele, vägistajatele jne. Leidub õpetusi, kuidas kellegilt raha välja petta või kedagi röövida. Samuti on seal igasuguseid lugusid ja dokumente tulnukatest, FBI ja CIA salajastest tegemistest. Ühesõnaga seal on kõike ja kunagi ei tea, millisele rõvedusele sa peale sattuda võid. Dark Web'i valuutaks on jälitamatu Bitcoin (1 Bitcoin = 201,1€).

Minu esimene kokkupuude Dark Web'iga (hm, huvitav, kuidas see eesti keele tõlgituna oleks?) oli aasta alguses, kui ma läksin Tallinnasse külla Riti ja Tõnise juurde. Tõnis oli endale vajalikud programmid arvutisse tõmbanud, et sinna pääseda. Ta näitas mulle lihtsalt paari asja, ma isegi ei mäleta enam mida ja ega ma midagi eriti aru ei saanudki. 

Hiljuti olen hakanud kuulama YouTube'is õuduslugusid. Mingi aeg need muutusid minu jaoks ikka liiga õudsaks ja õhtul oli raske magama jääda. Kord klikkisin ma "5 Scary Deep Web stories" ja mulle meeldis selline asi kõvasti rohkem. See ei olnud õudne vaid huvitav. Ja nii ma neid kuulama hakkasin. Sealt edasi hakkasin ma vaatama ühte YouTuberit, kes käibki seal ringi, loeb ja räägib, mis seal on. 

Ise ma ei ole veel julgust kokku võtnud, et sinna minna. One day, tho...

4 comments:

  1. Appi kui põnev see tundub! Uurin ka selle kohta ja mingi hetk avastusretkele. :D

    ReplyDelete
  2. Alguses mõtlesin, et issand mis maailmas toimub aga nüüd juba tahan ise ka sinna ligipääsu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga ole ettevaatlik! Ma näiteks ei ole veel julgenud ise sinna minna, sest ma ei tea kas täidan kõik punktid maksimaalseks turvalisuseks...kui vaja siis saidi Adminid leiavad su aadressi, täisnime, vanuse, kõik jutud ühe hiireklõpsuga :D

      Delete
  3. If you just want to look around at the darknet, you can use tor2web-proxys like onion.cab or onion.to instead of installing the tor-browser at your pc
    Regards
    Crazyask Deep web Links the DarkWeb Howmate

    ReplyDelete