Aug 1, 2015

Viimased ettevalmistused reisiks

Uskumatu aga nüüd ongi nii, et olen töölt prii ja esmaspäeva varahommikul algab reis Saksamaaale!!! _

Kuna ma ei tahtnud reisil välja näha nagu viimane rott, siis käisin eile rahakotti tuulutamas ja tegin seda päriiiis korralikult. Saagiks sain kaks paari lühikesi suvepükse (ühed emo-mustad ja teised sigri-migrid), ühe musta tavalise sirge lõikega seeliku, neli maikat (kaks musta, valge ja heleroosa), pitsist slip-on'sid, kaks paari truspareid ja täna ostsin veel poolde säärde retuusid pitsist äärega. Kõik need tulevad minuga käispagasis kaasa. 

Nagunii me hakkame šoppama välismaal ja mitte mingil juhul ei mahu ostud sellesse pisikese kohvrisse, millega ma sinna lähen. Seega me mõlemad ostame suurema kohvri Saksamaalt ja maksime juba 20kg pagasi eest kui tagasi lendame.

Nüüd ma mõtlengi, et mida maha jätta ja mida võtta. Teades ennast võtan ma peaaegu alati kuskile minnes hunniku riideid kaasa ja lõpuks ei kanna ma neist umbes pooli :D Seega ma pean väga karm endaga olema. Ma ise tean, et ma ju nagunii ostan seal ka riideid aga mingisugune hirm on mul sees, et issand, äkki ikka jääb väheks neid riideid. Uskumatu, noh. Eks ma vaatan pagasi veel kriitiliselt üle ja elimineerin mõned riided.

Täna hommikul tegime reisikindlustuse netis ära ja ostsime ka rongipiletid Frankfurdist Andernachi.

Saksamaal üritan ma ka üht-teist kirjutada ja pilte panna, oleneb, kuidas ma tunnen end selles suhtes. Võib-olla pühendun ainult puhkamisele :D Tegelikult on mul kaks koduga seotud postitust ka mustandina soolas, et päris ära ma ei kao siit nende 11 päeva ajal. Issand, ma olen nii elevil juba!!!

No comments:

Post a Comment