Aug 26, 2015

Viimastest tegemistest ja bussijamast

Mu kaamera on hetkel garantiis, sest mälukaardi pesa ei teinud pisikest klõpsakat ära ja kaart ei kinnitunud masinasse. Oh well, saavad olema rasked nädalad ilma selleta :'(

Eelmiel nädalavahetusel oli punklaulupidu, kuhu ma ei läinud. Hoopis hoidsin ühe naise pisikest amstaffi plikat, senikaua kuni ta peol oli. Taskuraha sain ka veel selle eest. Väga huvitav ja omapärane kogemus oli. Olen isegi mõelnud, et tahaks ju väikest sõpra, kuid peale koerahoidmist mõistsin, et ma ei suudaks päevad läbi väikese jõnglasega tegeleda :D Ja ega teda ei tohi sekundikski silmast lasta, kes teab, millega ta nurga taga hakkama saab. Instasse panin ühe video ja pildi ka temast. Kutsikas ise oli muidug imearmas, teda oli nii põnev jälgida, kuidas ta oma toimetusi tegi ja mänguasjadega mängis. Ja oi, kui tervad kikud tal olid :D Pikutasin kõhuli maas ta juures, ronis mulle selga, tiris mu krunni lahti...pissitama viies tassisin teda treppides üles alla, sest ta nii pisike veel. Siis hakkas kõrvu närima, nina...:D Vahva tegelane.

Peale seda, kui koera omanik talle järgi tuli, läksin ma squad'iga linna peale, kes olid punklaulupeolt just tulnud. Hea oli neid kõiki näha.

Esmaspäeval sõitsin Tallinnasse...ja holy crap, mis saaga ma nende bussidega läbi pidin elama. Esimest korda elus selline õudus. Nii, pidin kella ühesele bussile minema. Ootan koos teistega platvormil. Kell on juba üks läbi....bussi pole...kell on juba pool kaks, bussi ikka ei ole. Mõtlesin, et aitab, lähen seest küsima, et mis värk on. Bussikas sees oli Sarah ja Taavi. Sarah plaanis minna kella kahesele bussile. Ostsin ka sellel pileti siis. Küsisin piletimüüjalt, et kas see ühene buss jääb tulemata siis? "Ei, see tuleb-tuleb, tal häda kuskil" Um, ok siis? Passisin siis linnas pool tundi. Kella kahene buss tuleb ette - pisike GoBus. Kohad täis. Sarah juba istus, tal vedas ja sai istuma. Mina, üks noor kutt enda tüdrukuga ja üks vanamutt olime veel piletitega ja oleks pidanud istuma saama. Nali oli veel selles, et bussis oli 45 kohta aga tollele kutile oli müüdud pilet kohaga 46. Ta läks enda tüdrukuga maha. Siis hakkas kamm, et kuhu meid vanamutiga istuma panna. Bussijuht oli jumalast endast väljas, sest ta oli kõik piletitega sisse lasknud kontrollimata ja kõik istusid suvaliselt. Minu kohal istus keegi, tema kohal istus omakorda keegi...Bussijuht ütles, et ta võib mind viia aga ma pean püsti seisma. Hell, no. Läksin maha ja tagasi bussikasse sisse. Küsisin, et mis ma teen siis selle piletiga nüüd? Õnneks sain raha tagasi ja küsis kas tahan 14.45 bussile. Mul selleks ajaks sitt nii kees ja üldse oli väga-väga paha ning kurb tuju...Läksin koju ja mõtlesin kas üldse minna. Lõpuks hakkasin Tallinnasse sõitma siis 16.15 Taisto bussiga. Milles sõita oli täielik piin!!! Õhku polnud, jalgadel oli vähe ruumi, istmed olid vastikud karedad ja kraapivad. Õudne, pool päeva läks raisku kogu selle bussijama peale!

Tallinnas aga oli tore. Ööbisin Jaana juures. Kui Mustamäele jõudsin, siis selleks ajaks oli Jaana läinud trenni ja Sandra oli üksi tema juures. Panin asjad ära, käisime Maximas foodsi ostmas ja tšillisime ülejäänud õhtu. Järgmisel päeval käisime Mustamäel asuvas Uuskasutuskeskuses ja Paavli kaltsukas. Seal ma oleks isegi kauem tahtnud olla aga nad kibelesid minema :D Ma sain endale päris head kraami. Mingi aeg tahaks teha postituse oma viimastest kaltsuka saakidest. Igastahes, käisime Ülemistes sushit söömas (heaveeeen) ja Jaana viis meid bussile. Kahjuks sattusime jälle Taisto bussi peale. Tagatipuks istus meie taha naine, kes lehkas kuse järgi. Sõidu nael oli see, et veidi enne Rakveret hakkas buss mingisugust imeliku häält tegema, nagu kumm susises õhust tühjaks. Buss peatus linna ääres. Juht ütles, et sõit on läbi. Jõudsime kohale. Kõik olid täiega segaduses. Pidin Taneli meile järgi kutsuma. Enam ma Taisto bussiga ei sõida, never lihtsalt!!!

Täna ongi siis kolmapäev...kuidagi hästi imelik tühi tunne on. Selline, et kuskile peab nagu minema. Ei ole relax-mode'i...Veider. Ma loodan, et me lähme veel Saaremaale...Hakkan praegu enda joonistusi sorteerima, mis ema juurest ära tõin.

2 comments:

  1. miks kutsikapilte ei näidanud? need nii nunnud ju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kohe üldse ei viitsinud telefonist hakata pilte tõmbama arvutisse + kvaliteet on kohutav :'(

      Delete