Aug 15, 2015

Meie Saksamaa reisi osa 1: Rakvere-Tallinn-Riia-Frankfurt-Andernach

Meie marsruut oli siis Rakvere-Tallinn-Riia-Frankfurt-Andernach. Viimases linnas elavad mu sugulased, kelle juurde me läksimegi.

03.08.2015 algas varahommikul kell 03.15 Rakverest sõit Tallinna lennujaama. Autoust avades suutsin ühe geelküüne ära murda...Pole peaaegu aasta aega mitte ühtegi murdnud (tehnikud on head tööd teinud) ja enne reisi siis :( Õnneks nõol, Erikal (kelle juures me ööbisime), on kõik geelküüne kraam olemas ja ühel õhtul parandasime mõlemad oma küüsi :D
Okei, nüüd kaldusin teemast kõrvale :D Lendasime Tallinnast kell 06.00 hommikul rõõmsalt Riia, kus pidime ootama pea viis tundi Frankfurdi lennukit. Piletitel, mis ma alguses välja valisin läksid lennukid kenasti järjest, ei olnud pikka vahepeatust Riias. Aga uimerdasin piletite ostmisel ja need napsati ära. Õnneks tagasiteel sellist jama polnud. Riias tahtsime süüa, kuid lennujaamas erilist valikut ei olnud ja hinnad olid suhteliselt vastumeelsed. Küsisime infoletist, kus asub lähim toidupood. Juhatas meid linnaliinika peatusesse ja ütles, kus maha tuleb minna. Okei, jõudsime täitsa õigesse kohta, Spice kaubanduskeskuse juurde. Nali oli aga see, et kell oli 8.16 ja keskus avati kell 10. Kõndisime tagasi veits, sest enne sõitsime Maxima XXX'st mööda. Ostsime sealt süüa ja otsustasime, et lähme kuskile parki keha kinnitama. Sellist kohta aga mitte kuskil polnud. Isegi pinke polnud kõnniteede ääres...ja peagi saime teada, et kõnniteidki pole selles linna piirkonnas piisavalt, et turvaliselt punktist A punkti B jõuda.  Kuna erilist valikut kuskil istumiseks polnud, sättisime end bussipeatuse pingile :D Peale "lòunasööki" oli vaja ju tagasi lennujaama saada. Tolles bussipeatuses vajalik buss ei peatunud. Mõtlesime, et jalutame järgmise peatuseni. Peagi saime aru, et seda ei tulegi. Jalutasime kuskil murul, ohtlikult lähedal autoteele, sest kõnniteid lihtsalt polnud! Nägime silti, et lennujaama on 2 km. Otustasime jalutada, sest aega ju oli. Esimese ropsuga läksime vales suunas...tegime tagasipöörde ja läksime trepist üles viaduktile ja saime õige suuna kätte. See jalutus kestis terve igaviku. Täiega palav oli ja tatsasime murul ja tolmusel teeveerel. Tagasi me igastahes jõudsime. Ootasime vaid tunnikese ja saimegi Frankfurdi lennukile.
Riias sain käia lõpuks VS'i esinduspoes ja endale midagi soetada!!!
 Somewhere lost in Riga
Teine lennuk oli palju pisem ja tegi rohkem müra. Ja minu "õnneks" oli kaks tatti oma peredega kõrval reas, kes omavahel sõpradeks said ja lõugasid. Ma olin niiiii väsinud selleks ajaks juba. Natukene isegi magasin. Näonahk oli väsimusest kuidagi hell ja pohmaka tunne oli....Eelneval õhtul ma sain vähe magada enne lendu, sest Vallimäel lasti ilutulestiku peale 11 öösel ja siis enam und ei tulnudki...

Frankurdi lennujaamas pidime saama lennujaama sisesesse rongijaama. Lennujaamas ei osanud kuskile minna ega midagi teha...astusime lõpuks uksest välja, kus ees ootas buss. Kiri jooksis selle peal, et sõidab Fernbahnhofi. Kohta, kuhu meil vaja oligi minna. Õnneks oli infopunkt kohe läheduses, küsisime üle, kas see sõidab ikka sinna kuhu me arvame ja  kui palju pilet maksab. See oli tasuta ja selle ajaga, kui me infopunktis küsisime oma küsimusi, sõitis uus tühi buss ette. Eelmine oli nii pungil rahvast täis, ime, et uksed üldse kinni läksid :D Saime siis õigesse kohta tolle bussiga. Kuna meil oli aega, siis me käisime söömas. 15 minutit enne rongi hakkasime liigutama ja sain kohe aru - seda aega on liiga vähe. Ma teadsin, mis suunas me minema pidime, kuid ma ei osanud arvatagi, et me peame nii palju treppe ja koridore läbi kõndima. Jõudsime siiski enne rongi platvormile.

Sõitsime suunal Frankfurt-Andernach. Koblenzis (10 km enne Andernachi) oli ümberistumine, kus nõbu juba ootas. Tal oli tööpäev lõppenud ja see rong millega me edasi Andernachi tahtsime sõita, sellega oli temalgi vaja koju saada. Minu arust suhteliselt tüüpiline on see, et rongid neil hilinevad. Piletitel oli märgitud, et meil oli viis minutit aega vahetada ronge, kuid tegelikuses oli meil aega üks minut!!! Õnneks me ei pidanud platvorme vahetama, vastasel juhul me oleks maha jäänud.

Andernachi rongijaamas ootas meid juba tädi autoga :)
Selline vaade Erika rõdult.