Aug 29, 2015

Meie Saksamaa reisi osa 3: Kölner Zoo

Teise nädala esmaspäeval läksime neljakesi Kölni loomaaeda. Sõitsime rongiga sinna Andernachist umbes tunnikese ja ostsime grupipileti, millega saime nii palju päeva jooksul ringi sõita, kui tahtsime. Võisime kasutada ka linna ühistransporti. Kölni loomaia täispilet oli 17,50€ aga mulle, õpilsele oli 12€.

Loomaed oli kõvasti suurem, kui Tallinna oma. Käisime kõik puurid ja toad ja majad läbi. Kokku olime seal kolm tundi ja pidevalt jalutasime. Nägin loomi, keda muidu olin elus ainult telekast näinud :D Loomadel olid suuremad puurid ja mõndadel olid ainult pisikesed madalad aedikud, mind ajas imestama, kuidas nad ära ei põgene. Näiteks kohe loomaia alguses olid kaamelid ja neil oli reaalselt põlveni aed :D

Loomaaias olid nagu ikka tavalised aedikud, lisaks elevandipark, vihmametsa, ahvide ja akvaariumi maja, kus samuti oli ka terraariuum ja insektaarium, paaviani saar ning hippodrom, 

Paljud huvitavad loomad olid siiski kahjuks peidus või väga kaugel, näiteks tiiger ja leopard, väga vähe sai neid näha. 

Mis seal ikka, näitan teile siis pilte. Sorteerides neid avastasin kurbusega, et ma ei olnudki üldse palju pilte teinud. Kuna mul on 18-55mm objektiiv, siis loomad, kes teises puuri otsas olid, jäid nagu pisikesed täpid. Aga õnneks ma natukene filmisin ka.

Aga teatud inimeste käitumine loomaaias ajas sita keema ikka küll. Vanemad lasevad enda tatikatel klopsida klaasidele, et looma tähelepanu äratada. Newsflash, loomi ei koti see, lihtsalt häirib. Üleüldse ma vihkan inimesi (eriti täiskasvanuid), kes kuskil loomapoes või kus iganes häälitsevad nagu lollid või klopsivad puurile. No, mida sa loodad? Et see loom hakkab nüüd sul kukerpalle ja hundirattaid viskama? You just look stupid...

Flamingoood!!! Neist olin ma väga vaimustuses. Meenus kohe Alice Imedemaal :D
Esimest korda elu nägin sipelgaõgijat ja kaelkirjakuid. Alumine pilt on juhuslikult hästi välja tulnud, vaadates maali seinal ja kaelkirjaku asetust :D
 Üleval üliäge kuju, mida tahaks endalegi koju ja all ülicreepy musta verd nuttev kuju :D

No comments:

Post a Comment