Aug 20, 2015

Ilmetud pappkarbid ägedateks hoiukarpideks

Mulle hullult meeldivad igasugused hoiukarbikesed aga ma kunagi ei raatsi neid osta. Olen ammu ideed veeretanud, et pappkaste kaunistada ja neis midagi hoida. Nüüd tegin siis ära, sest ostsin Saksamaalt nii nunnuka pakkepaberi ja pidin kuskil sellele kasutust leidma! Lõpptulemusena sain elutoa riiulile nii armsad karbikesed (enda arust :D).

Vaja läheb:
  • pappkarpe (mina sain enda omad Säästu Marketist)
  • pakkepaberit
  • kääre
  • liimi
  • kaunistamiseks endale meeldivat pudipadi
Pappkarpidel ääred lõigata enam-vähem sirgeks. Kaetava külje jaoks lõigata välja veidi suurem tükk pakkepaberit. Seejärel pappkarbi külg liimipulgaga üleni liimiseks teha ja paber sellele asetada. Nüüd tuleks nurgad kenasti ära murda. 
Kui karbid on kenasti pakkepaberiga kaetud, võib hakata kaunistama. Nesquik'i karbile panin ma hipsteri hõngulise pildi, mis on kleebitud kartongile, ühele suuremale pappkarbile kleepisin deep quote'i peale ja teisele lihtsalt pisikese roosa lipsukese.
Soovitus, mida teha teistmoodi: karpi pööratavale paberile jätta hea varu, et kataks karpi ülevalt poolt seest nagu viimasel pildil.
Mystiline Musticas FB's.

1 comment: