Feb 8, 2016

Öökappide otsingul

Täitsa haige on see, et ma olen Rakveres kõik mööblipoed läbi käinud ja lihtsalt ei leia normaaseid öökappe! Olen viimaseid juba üle aasta otsinud. Mööblipoodides on mingid pisikesed junnid aga ma tahan magamistuppa ikka sellised, mis voodist kõrgemad on. Ja üleni valgeid. No, lihtsalt ei leia! 

Mõned näited, millised öökapid võiksid olla:
Viimane on eriti äge aga ma ei tea, kas selline sobiks meie magamistuppa aga kuju poolest on see ideaalne.
Olen kaltsukates ka vaatamas käinud aga pakutavad öökapid näevad juba koledad välja ja nende puhul ei anna eriti midagi ümber teha. Odavad täis kriibitud laminaadi tükkides kokku klopsitud plönnid, millel puudub toekus. Pealegi tavaliselt on need müügis üksikutena aga ma tahan kindlasti saada ühesuguseid. Ühesõnaga - kust saada ilusaid öökappe?!

No comments:

Post a Comment