Feb 2, 2016

Üks palett, mitmed võimalused

Umbes aastake tagasi tellisin endale Aliexpressist kolme euro ja ühe sendiga kontuurimise paletti. Praeguseks olen ma kasutanud seda nii kontuurimiseks, kui ka kulmudel ja huultel. Kuna tegu on kreemijate värvidega, siis on neid väga mõnus kasutada kulmude joonistamisel ja huultel nude tooni saavutamiseks.
Palettis on 15 tooni. Esimesed kolm (ülevalt alla) on "vigade parandamiseks". Valge on sädelusega ja highlighteri eest. Roosat ja rohelist olen üksikud korrad kasutanud. Roosat olen pannud isegi silmade alla, sest see jääb hästi-hästi hele. Rohelist, nagu ma kunagi olen kuulnud, pannakse punakatele vinnidele. Aga minu puhul see ei toimi...seepärast on see vaid üksikud korrad kasutust saanud ka :D Samamoodi pole ma eriti teise, kolmanda ja neljanda rea värve kasutanud. Näiteks on teise rea esimene täiesti kollane toon, mis sobib (ma arvan) kõige rohkem aasia rahvusest inimeste nahaga kokku. Viimases reas on väga tumedad toonid, eelviimast ja viimast kasutan ma kulmudel ning vahel ka kontuurimiseks. 

Kuna toone on nii erinevaid, siis sobib see palett nii valge, kollase kui ka tumedanahalisele inimesele.

Kokkuvõtteks ütlen, et kolme euro eest on saadud väga hea palett ja ma pidin veel ühe postituse selle kohta tegema, sest ma olen siiani sellest sillas :D

No comments:

Post a Comment