Feb 20, 2016

Sõbrapäeva fotoshoot

Mõtlesin sõbrapäeva eel, et ega minust ja Tanelist ei olegi ilusaid, nummikad couple phtosid. Enamus pildid on telefoniga tehtud selfied ja sellist raamiga seinale eriti panna ei tahaks. 

Seega kontakteerusin ma Karmeniga, kellega kunagi olime kooliõed. Ta sai valituks just seepärast, et mulle väga istus tema stiil ja hind ka loomulikult. Mina seekord tahtsin, et fotod oleksid sellised vintage hõngulised ja tumblrilikud. Karmeni fotoblogi SIIN.

Mulle hullult meeldib see säbruline taust, mis igal pildil on. Aga ma ei tea, what's happening with my hair :S Turris nagu tuust. Aga piltidega olen RAHUL!

Imelik oli küll olla pildistatava rollis, ei osanudki kuidagi poseerida. Õnneks vaatasin mõningaid poseerimise ideid Pinterestist, muidu poleks osanud üldse vist olla :D

1 comment:

  1. Sa oled nii ilus!
    Kolmas pilt on lemmik nendest fotodest. :)

    ReplyDelete