Jun 13, 2016

Ei saa vaiki olla

Mul on vahel (loe: tihti) haiglane vajadus öelda asju, mida ma ehk ei peaks :D Mõnikord ma kutsun end ikkagi korrale ja loobun. Seda tihti, kui panen kirja midagi. Suuliselt tuleb mul absoluutselt tsenseerimata kraami.

Kuna praegu on eriti popp see EBA teema ja muud lugeda ei olegi, siis huvi pärast vaatasin milliseks kujunes selle aastane pingerida. Tite-, trenni, moe- ja meigiblogid jätsid täitsa külmaks, vaatasin erilise hoolega just DIY blogide nimekirja. Ausalt öeldes...ütleme nii, et 2/3 olid oma koha teeninud seal nimekirjas. Aga minu arust blogi, mis võitis teise koha antud kategoorias, oli küll väheke mage. DIY blogi, kus kõik pildid on kuskilt netist võetud. Pinterestis oskab igaüks ka ideid leida...ma täpselt ei saagi aru, miks see blogi just teise koha sai. Viimane postitus on veel 15. maist...Ühesõnaga, mul on raske aru saada mõningatest lugejatest ja hääletajatest. Aga ok, mis seal enam.

Kes mina üldse olen, eksole? Mingi väikelinnas elav mitte-keegi oma kümne lugejaga. :D

PS! See ei ole kadeduse postitus, sest ma ei ole piisavalt aktiivne enda blogis ja ega ma ei teinud ka midagi selleks, et hääli saada. 

2 comments:

  1. Ega ka mina polnud selle teise kohaga rahul .. olen sinuga täiesti nõus, aga ära endast nüüd siis sellepärast halvasti ka mõtle :) !!

    ReplyDelete
  2. Järgmine aasta kandideeri sina :)

    ReplyDelete