Jun 5, 2016

PUHKUUUS!!!

Jah, olen suutnud püsida ühel töökohal nüüdseks nii kaua, et ma sain lausa puhkust :D Planeerisin selle aja veeta Saaremaal.
Esimesel õhtul käisime juba ujumas, ma olen ausalt öeldes, täiesti üllatunud vee soojusest. Arvasin, et vesi on veel jääkülm. Mina dušši all käies lükkan kraani põhimõtteliselt põhja. Mida tulisem, seda parem! Ja külma vett ma pelgan. Eelmine aasta ma ei pannud isegi varbaid vette, rääkimata rannas peesitamisest! Aga oleme nüüd kaks korda käinud Mändjala rannas, kus me 2014. aasta suvel töötasime ja koht on ikka sama ilus ning hingelähedane. Vesi olevat siin suviti alati kõige soojem. Eile me ujumas ei käinud, sest õhk oli kuidagi jahe ja õhtul jalutades, kui tuul puhus, hakkas täitsa külm. Käisime linnas, kaks korda, ja Suure Tõllu Raiesmaal Salmel (tõeline vaatamisväärsus :D). Saunas käisime ka...aga üldse ei kannatanud leili võtta. Selg kipitas, sest olin korralikult päikest saanud eelenvatel päevadel. Aga nüüd on nii puhas ja sile olla :)

Tükk aega vaevas mind lõhenenud kannad...no, kohe häbi oli käia kuskil ilma sokkideta. Nüüdseks olen olukorra kontrolli alla saanud. Iga õhtu kuivade kandade korraliku kraapimist ja kreemitamist. Jumal tänatud.

Täna tuleb õde ja ta sõbranna ka siia, Tanel läheb Tallinna eksamitele. Reedel lähme kõik koos tagasi Rakverre, linnapäevade ajaks. Alguses tahtsin olla terve puhkuse saarel, aga ega siin midagi nii kaua teha polegi. Tahaks küll tüdrukutega käia näiteks Hiiumaal või Panga pangal. Ma arvan ja loodan, et neid selline käik äkki huvitab.

No comments:

Post a Comment