Jun 6, 2016

Kus on ägedad ja omanäolised blogid?!

Pikutan siin voodis, midagi nagu teha ei viitsi, sest terve päeva tüdrukutega trippisime mööda saart...mõtlesin, et loeks mõningaid blogisid. Endal siin bloggeri listis on suhteliselt vähesed, ainult need, kelle iga postitus tõesti mind huvitab. 

Läksin siis FBsse blogipostituste reklaamimise gruppi, kus isegi aeg-ajalt panen uusi postitusi. Ja ma ei leidnudki midagi lugemiseks...järjest tulid OOTD ja kosmeetika blogid....#soboring. Neid aina toodetakse juurde ja ma olen üllatunud, et neile kõigile leidub jälgijaid. Peaaegu kõik blogid, mille otsa ma koperdan on "lifestyle & beauty". Või siis tite- või trenniblogi. Jällegi kaks sellist valdkonda, mida kõige suurema igavusega ka ei loeks. Ütleme nii, et 10 lingi seast leidsin ühe millele peale klikkida. 

6 comments:

  1. Järgmine kord vaata Eesti Blogijad gruppi. Seal on kõik kategooriatega lahterdatud ja saad lugeda seda stiili blogisid, mis kohe kindlasti pole lifestyle või beauty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, seal olen ma ju ka liige. Üks asi, mis kipub juhtuma on see, et ma avastan mingi ägeda/huvitava blogi ja siis vaatan, et viimane postitus on tehtud ikka tükk aega tagasi :/ Ehk blogi pole enam aktiivne.

      Delete
  2. blogtree.ee
    erinevate blogide blogrollid
    http://estonianbloggers.blogspot.com.ee/p/eesti-blogijad.html
    jne. Palju võimalusi on.

    ReplyDelete
  3. Nii ta on. Titeblogisid loeks võib-olla siis, kui endal lapsi oleks aga mida pole, on lapsed, seega out. Ilublogid on ka jube igavaks läinud, reklaam reklaami otsa ja tegelikult ega sellel reklaamil minu jaoks mingisugust mõju pole, sest inimesed on nii erinevad, see mida üks kiidab taevani, ei pruugi teisele üldse sobida. Ja veel need OODT postitused, iga nurga alt ja külje pealt tehtud sada pilti. Trenniblogide vastu puudub samuti huvi, ei ole ega suuda mina tervislikult toituma hakata ega jooksmas käija :( Looder nagu ma olen. Käisin seal ja tegin seda postitused on ka suhteliselt külmaks jätvad, sest reaalselt ma lihtsalt ei viitsi neid enam lugeda, kunagi veel aga nüüd enam mitte, sest miks mind peaks huvitama. Seega ongi headest blogidest nii suur puudus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja see ka, et väga paljud blogijad räägivad tihti samadest teemades, nagu vahepeal EBA ja Orgu kavad jne. Ja siin enam ei aita blog.tr.ee ka, sest sealgi on ainult esi topis need samad ja ühed teema, praegu on popp teema koolilõpp ja kooliga seonduv. :D

      Delete
    2. Nõustun kõigega mida ütlesid! :D

      Delete