Jun 27, 2016

Juuksed juunikuu seisuga

Juustekasvus pole märkimisväärseid muutuseid, seega mai vs juuli kuu pilt oleks suhteliselt mõttetu lisand siia postitusse. Ma ausalt öeldes olen Placent Activit ampullid peaaegu ära unustanud. Vahel harva hõõrun neid peanahale, aga jube tüütu tegevus. Juured see-eest on mul ikka korralikult välja kasvanud.
Mind endiselt häirib, et eest on juuksed hoopis lühemad, kui tagant. Tahaks, et kõik juuksed oleks enam-vähem ühe pikkusega ja alt justkui joonlauaga lõigatud. Tanel ütles, et tema enam sentimeetritki mul juukseid ei nüsi.

Saaremaal ostsin mahapestavat pruuni juuksevärvi (ammoniaagi ja kõikide muude asjade vaba), nii proovi mõttes, et milline oleksin brünetina. See oli ko-hu-tav, mis välja tuli :D Natuke pruuni, natuke lillat ja otstele ei hakanud värv pealegi. Neli korda pesin pead ja värv oli kadunud ka, õnneks.
Ja siiani võtan hoogu, et juuksurisse aeg kinni panna. Mõtlesin, et enne puhkust teen juuksed korda...nüüd on juba ammu puhkuski läbi ja ma pole juuksuritki leidnud :D Ja võib-olla peaks endalegi muretsema need Hairbursti tabletid?

No comments:

Post a Comment