Jun 15, 2016

Eile oli minu sünnipäev (seda ei juhtu igapäev)!

Just täpselt nii. Terve päev käisid mul külalised külas. Sai väääga palju head-paremat süüa. Sain lilli erinevaid ja kingituseks....ÕMBLUSMASINA!!! Õmblemine pole teab mis lemmiktegevus mul, aga vahel tundsin küll, et tahaks õmmelda. Kasvõi enda tööpükste hargivahet, sest järjest kõnnin neid sealt hõredaks ja auklikuks :D
Kell kaksteist öösel hakkasin oma masinat siis uurima ja proovima. Tulemuseks: laualina kööki. 99% taaskasutus. Lina tekkis kolmest vanast padjakattest. Ja 99% sellepärast, sest niit oli uus. Aga võrreldes ikka ema masinaga on minu Singer vaikne ja ei põrise ega rapu nii, et terve laud väriseb :D Kolasin veel Pinterestis ka, et tänaseks õmblusideid saada. Mul kaks vana maikat vedelevad praegu laual, mis on kena mustriga ja ära ei raatsi visata, aga kanda ka ei taha.
Kõige toredam on see, et sünnipäeva rahasid jäi veel üle, sain ülejäänud enda rahakogumisümbrikusse pista.

Täna on mul puhkuse viimane päev...ei teagi kohe, mis tunded mind valdavad tööle tagasi minekuga :D

PS! Kaheksa päeva tagasi sai täis kuus aastat, mil tegin enda esimese postituse siia blogisse. Uskumatu?!

No comments:

Post a Comment