Jun 25, 2016

Ühed väga pikad jaanid!

Neljapäeval oli mul tööpäev ja olin valmistunud kõige hullemaks. Et kõiki tellimusi on topelt ja enne 11 öösel koju ei saa. Õnneks hingasin kergendunult nähes, et tellimused on vaid 10-20 kilo suuremad, kui muidu. Reede halastati vabaks ja laupäev on nagu nii tootmisvaba päev ning tsehh seisab.

Õhtul olin kutsutud ühe meie gängi liikme maakottu Loobule. Pääsesin töölt mitmeid tunde varem, kui olin arvestanud. Kui ma arvasin, et heal juhul saan kümne aeg koju, siis pesema, mukkima ja sõtima...siis tegelikult juba kell kümme olime me kohal.
Grill, chill, joogid ja jutud. Tehti sauna ka ja isegi mina käisin :D Selline pisikene kileputka, kus higi kohe hakkas voolama. Kui me Saaremaal saunas käisime, siis ei kannatanud leiliruumis üldse olla. Higi ka nagu voolama ei hakanud, lihtsalt jube paha hakkas. Ööbisime seal oma kaasavõetud telgis ja hommikul tiksusime veel veidi ning kell kaksteist olime Rakveres tagasi.
Siis kogu päev justkui venis ja midagi ei teinudki. No, tegelt värvisin rõdu põranda ära ja elutoa laua. Ega ma ei saa ju paigal lihtsalt olla. Õhtul ütlesin Tanelile, et kutsugu oma sõps Xbox'iga meile. Lõpuks läks nii, et me läksime hoopis Taneli teise sõbra juurde. Muidugi suutis Tanel võtmed autosse jätta ja uksed lukku lükata. Seisime lukustatu auto taga. Peale 45 minutilist tagavaravõtme otsinguid, poes käimist ja tiirutamist läksime kuhu minema pidime. Mul oli muidugi jube lõbus, mängisime Unot, bussijuhti ja läksime...MJAUSSE (v.a. Tanel, ta norskas ja lasi pussu kodus sellel ajal, kui me tantsu vihtusime) :D Ma ei tea, mis kell ma koju jõudsin, igastahes täiesti valge oli juba.

Täna on muidugi maximum paha olla. Ärkasin, käisin pesus, läksin maale, sest tädi ja tädimees saabusid täna Saksamaalt meile külla. Piinlesin enne nende tulekut, mõtlesin, et joon peale, aga enam ei suutnud. Lõpuks läksin pikutama ja ajasin kargu alla, kui tädi ja tädimees jõudsid. Pool viis tuli Tanel mulle maale järgi, käisime kodus ja läksime tema vanaema juurde sünnale. Ma kaua ei olnudki, lasin end koju tuua, sest nii kakapähh ja väsinud ja higine oli olla. 

Nüüd homme tööle ja siis KAKS VABA!!

No comments:

Post a Comment