Jun 20, 2016

Tänane päev on niiiiiiii pikk olnud

Eile olin tööl ja kirjutasin enda bestikale, et ma ei lähe ta lõpetamisele Tartusse. Tegelikult plaanisin hommikul hästi vara kohale minna, enne aktust, et teda mukkida ja värki. 
Jõudsin siis töölt koju 11ks ja ega ma siis kohe magama ei läinud. Olin arvestanud, et pean kell kuus hakkama sõitma Rakverest, et kaheksaks heade mõtete linnas olla. Ma käisin veel pesus, siis pakkisin kinki (minu tehtud foto temast, mis prinditud kapale)...vahtisin niisama ringi. Nii see kaks ja pool tundi möödus. Magama läksin alles pool kaks ja ärkasin juba kell viis. Enne poolt seitset olin Tartu poole teel. 

Mukkisime ja lõpus ikka kiirustasime, sest ikka jäi ajast väheseks. Oleks tahtnud pilte teha enne aktust, aga lihtsalt ei jõudnud :( Siit ka õppetund - kui mina hakkan järgmine suvi lõpetama, siis pean varuma vähemalt kolm tundi enne aktust sättimisele.

Ülikooli juures ei tulnud ka just parimad pildid välja, sest rahvast oli palju, taust ei olnud hea, ja rääämedalt palav oli. Mõne üksiku hea foto siiski sain :)

Johanna oli NII ilus! #makeupbymusticas #photosbymusticas
 
Pärast koju sõites käisin Äntu järvede juures. Jube tüütu oli ikka edasi-tagasi üksi sõita Tartusse. Üldse oli tüütu sõita! Pea oli nii raske otsas ja nii palav oli.
Tundub, et tänane päev on terve igaviku kestnud.

No comments:

Post a Comment