Nov 14, 2014

Okstest ja vanast vaasist dekoratsioon

Täna hommikul ärkasin üllatavalt vara, luurasin netis ringi ja sain inspiratsiooni Pinterestis, mille ma enda jaoks hiljuti taasavastasin. Otsustasin koera kaasa võtta ja metsa männikäbisid ning oksi otsima minna. Kahjuks leidus metsas ainult kuusekäbisid. Männikäbide jahile lähen siis mõni teinekord :) Oksad ma sain. Meisterdasin sellise asja siis valmis...



Mõtlesin, et katan oksad valge spreigia ja hiljem kuldsega. KAHJUKS oli see kuldne sprei nii s*tt, et ma hoiatuseks ütlen, ärge seda ostke. Vedel, vähese katvusega, kuivab suht kaua.


Vana vaas, mille ma valge spreiga ära värvisin (vabandan tapeedi pärast, kahjuks või õnneks pole see minu valik ega minu pandud).



Ma ei  olnud tegelikult arvestanud vaasi spreitamisega, on oksad vaid osaliselt valged. Hiljem vaatasin, et päris äge efekt. Üritasin neid veel kuldsega ka spreitada aga nagu pildilgi näha ja ka päris elus, pole kullasärast halli haisugi.


Ma ei ole veel päris kindel, kas ma jätan ta sellele kapile või otsin talle uue asukoha. Kuna ta on küllaltki suur, sobib ta ka maha kuskile nurka. Selle üle pean ma veel mõtisklema.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment