Nov 23, 2014

Kolimine kolmandat korda

Jah, me kolime JÄLLE! Aga seekord olen ma super excited, sest me kolime päris ENDA korterisse! Neljandal korrusel, kahe toaline, täpselt südalinnas. Üle tee põhimõtteliselt on kohe keskväljak. Akendest on vaade linnusele ja Vallimäele. Super! Korter vajab küll totaalset remonti, see on üks põhjustest, miks ma nii ärevil olen. Me teeme kõike nullist ja täpselt enda maitse järgi. Kuigi jah, paar päeva tagasi alustati lagede üle tegemist, krohvitakse, lihvitakse ja värvitakse, sellega me oleks ilmselt väga kaua jamanud, nemad teevad ilmselt töö järgmise nädala alguseks valmis. Peale seda, kui laed on korras, üritame esimese asjana magamistoa valmis saada. Jõuludeks loodame, et üks tubagi vähemalt on valmis. 

Ma ei jõua ära oodata, millal juba asjalikke pilte siia lisada!

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment