Nov 24, 2014

Jõulud, kingid, korter, kolimine

Paar päeva tagasi käisid mul külas Sandra ja Inna - meisterdasime. Kahjuks mul ei ole normaalset kaamerat ja oma meisterdatud asjadega panid pliksid minema. Sandra purkidest tehtud küünlaalustest sain pimedas toa nurgas telefoniga tehtud küll. Algselt olin plaaninud, et teeme küünlaaluseid, pärgasid ja kaarte. Kolmekesi jõudsime ainult esimest teha, Sandra lahkus peale viite. Innaga käisime veel Rimis süüa ostmas ja asusime kaarte tegema. Lõpuks lõpetasime vist alles üheksa aeg. Ehk me olime kuus tundi istunud ja meisterdanud. 

Näitasin neile pilte, mida võiks teha ja nad olid nii mures, et neil kindlasti ei tule välja ja pole ideid :D Aga oli hoopis vastupidi, nad tegid nii ägedaid ja ilusaid küünlaaluseid. Mul on see kiiks, et mul peab komplekt olema. Ühesugused või sarnased. Nagu kuskil kastis olen kinni, ei suuda väljast poole piire mõelda. Aga ühe koleduse suutis Inna kokku küll teha, see ajad meid kõiki nii naerma :D

November on lõppemas (uskumatu, aga juba!) ja tasapisi peab hakkama mõtlema jõulukingitustele. Minu puhul on alati tüüpiline, et jätan kõik viimasele minutile. Tavaliselt, mis puutub kinkidesse, ma isegi ei tea viimase hetkeni, mida ma üldse kingin! See aasta ma olen piisavalt Pinterestis tuhninud ja vähemalt ma tean, mida emale, õele ja bestikale kinkida. Õele on mul kink valma ja ema oma valmib :) Musuga otsustasime, et kuna tulemas on kapitaal remont korteris, peame olema kokkuhoidlikud, seega me kinke üksteisele ei tee. 

Hetkel ma hakkangi nüüd sättima, kalla läks autol rehvide polte vahetama ja peale seda lähme korterisse!!! Vaatame üle, mis olukord lagedega on ja hakkame ilmselt tapeeti maha kiskuma. Meil on seal niiii palju kappe, ma loodan, et me saame neist lahti. Te ei kujuta lihtsalt ette, milline elevus minu sees on. Ma luban, et teen täna korralikke pilte, et ka aru saaks, mis seal toimub!

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment