Nov 24, 2014

Kasutatud asjade müümisest

Eks meil kõigil aeg ajalt koguneb koju asju ja riideid, mida suure hurraga on ostetud või lihtsalt ei leia enam kasutust. Nii oli ka minul, või noh, koguaeg on nii. Poes mul tuleb hullus peale ja mõne aja pärast, kui ma kodus ringi vaatan, mõtlen, millest lahti saaks ja mida võiks minema visata.

Olen üritanud oma asju Facebookis erinevates gruppides müüa, mõnest olen lahti ka saanud. Lihtsalt väheke nõme on, kui asi, mida ma müün on odavam, kui postikulu :D Siis kuidagi nagu ei viitsi seda pakki viima minna...mul siiamaani on mingid riiete pildid kuskil gruppides üleval, aeg ajalt keegi küsib mõõte...Kolm nädalat tagasi viisin oma asjad hoopis Rakvere Kirbukasse. Üks nädal on 10€. Esimesel nädalal teenisin 2,50€, ehk jäin miinusesse...otsustasin siiski veel ühe nädala võtta ja viisin juurde igasusgust pahna, vana arvutiekraani, laste joonistustahvli, vanad pildid, mis ma Novaluxist krooni ajal ostsin...minu üllatuseks olin ma kõik need asjad ja muud kraamigi maha müünud! Nagu ma aru olen saanud, riided seal peale ei lähe. Kahe nädala jooksul oli minul ainult ÜKS t-särk ostetud. Ja ma ei ole selline, kes paneb kasutatud asjadele ulme hindasid. Kõik riided on mul alla 5€, välja arvatud mõni üksik kleit, mis ma suvel ostsin ja olen ainult selga proovinud aga ega needki üle 10€ pole. 

Ma ei saagi aru nendest inimestest, kes panevad hinda otsa enda poolt ära kasutatud asjadele.  Mul on jäänud silma kaks Rakvere tüdrukud, kes müüvad kasutatud NewYorkeri riideid ja ma mõtlen endamisi, et kas nad reaalselt loodavad, et keegi ostab neilt need ära? Tegu on täiesti tavaliste pluusede või särkidega, ei ole blingi, ei ole peokad. Sellised pigem millega sa lähed poodi süüa ostma või vedeled kodus.Üks neist muus ühte pusa, mis minulgi on ja ostsin selle 4,95€ eest. Ma ei mäleta täpselt, mis tal hinnaks oli aga midagi rohkemat. Okei, ta võib olla ostis selle pusa tõesti 10€ eest...aga asi on selles, et kasutatud asjade müümise mõte ongi see, et sa müüd odavalt, et asjast lahti saada, mitte et kasumite teenida. See on vähemalt minu arvamus. 

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment