Nov 19, 2014

Muusikast

Eile öösel voodis, jah jälle, kui muska juba magas, siis üritasin ma sama teha...mõtlesin siis ühele vestlusele, mis mul hiljuti oli. Seoses elektroonilise muusikaga. Too tarkpea ilmselt arvas, et kui ma ütlesin, et seda ma kuulan, siis tähendab see seda tüüpilist klubimuusikat. Enrique, Pitbull jne. Minu jaoks on see OUT. Enne pidu ja peol meeldib mulle jah, vähe selline järsem, rütmikam tümps. Aga vabal ajal, nt kodu koristades või maalides on see väsitav. Elektrooniline muusika on nii lai mõiste, sinna alla mahub nii palju erinevaid stiile, et isegi mina ei tea kõiki. 

Näiteks enne pidu/peol kuulaks ma midagi sellist :






Kodus chillides :






Mu muusikamaitse on varieerunud seinast seina ja vahel ma ikka üllatun, misasja ma kuulanud olen :D Noorena, kui ma ikka päris tatt olin, kuulasin ma Britney Spearsi, Christina Aguleirat ja sellist tüüpilist värki. Enne pubeka iga kuulasin põhimõtteliselt seda, mis muusikakanalitelt tuli või mis arvutist ema muusika kaustast leidsin. Siis tuli murdeiga...:D Ehk the emo period. Päevast päeva kuulasin ma karjumist ja röökimist. Minu üks all time favorite toona oli From First to Last. Ma teadsin kõiki laulusõnu, tervet lugu bändi kohta...Täielik fänniplika olin.



Samal ajal kuulasin vähe softimat teemat ja karmimat ka.


See oli üks haige bänd, mida ma ka fännasin. Kui ma malevas koos Inna ja Tõnisega käisin, (olime vast 14), panime me kõik kolmekesi korraga selle enda telefonist mängima, samal ajal kui kuskil metsas terve kambaga oksi korjasime :D Mäletan, et keegi isegi ütles midagi, ala pange see sitt kinni. 

Peale emo aegi kuulasin palju indie't ja vähe rahulikumat kraami. Üks vähestest selle aja bändidest, mida ma võin peale pikka aega kuulata ja see ikka mulle meeldib, on Foals. Aeg-ajalt ma taasavastan nad enda jaoks. See laul on minu lemmik albumilt neilt.


Siis on hunnik igasuguseid imelikke laule, mida ma olen päevast päeva kuulanud, mis pole tegelikult isegi head olnud. Paar näidet :




Üles olen kasvanud ma ikkagi elektroonilise muusika saatel, sest meie peres POLE KUNAGI kuulatud Meie Meest võid midagi muud sellist lamedat. Aegade algusest mäletan, et emal oli ja siiani on, terve riiul CDsid, mis ta töö juures pidevalt kirjutas. Siis olid sellised ajad, kui Internet oli luksus ja muusika tõmbamine polnud nii lihtne nagu praegu :D Eks ma olen katsetanud ja avardanud oma muusikalist silmaringi aga lõppude lõpuks jõuan ma ikka algusesse tagasi. 

On olnud perioode, kus 24/7 olid kõrvaklapid peas ja igapäev otsisin uusi artiste/bände, tõmbasin ohtralt albumeid alla. Kunagi ammu, kui Joanna oli vist alles hiljuti endale läpaka saanud, rääkis ta, et ta ei tõmbagi üldse muusikat alla, kuulab ainult YouTube'ist, et rohkem ruumi oleks . Ma endamisi mõtlesin: "KUIDAS SAAB NII?! :O". Mingi aja pärast, kui mul arvuti käis paranduses tihti, siis ma ei näinud enam mõtet igakord kõiki albumeid alla tõmmata + ma isegi ei mäletanud, mis mul muusika kaustas täpselt oli. Praegugi kuulan enamasti muusikat netist ja üksikuid lugusid tõmban alla, ainult selleks, et panna mälupulgale ja kuulata autos. Kui vahel on nii olnud, et ei suuda muusikata elada, siis aeg ajalt ma nagu ei süvenegi enam sellesse. Ma ei otsi uusi lugusid, mul ei ole lemmikuid ja mul on ükskõik, kas miski mängib taustal või ei. Praegu on nii...

Uurin praegu enda vanu YouTube'i lemmikuid ja nii äge on vaadata, mida ma läbi aegade olen kuulanud, Leidub peolugusid, nutukaid...Ma tahaks siia panna vähemalt kolm korda rohkem lugusid aga kes see ikka viitsib neid kuulata :D

xoxo, 
musticas


No comments:

Post a Comment