Feb 24, 2015

Häälte lunimine

Käisin täna korra Turu Kaubamaja teisel korrusel patsikumme ostmas peale solaariumis käimist. Allkorrusel oli kohal Einar Vallbaum oma IRL-i kambaga. Üles minnes pääsesin neist aga alla tulles jagati mulle Einar Vallbaumi voldik, mingisugune tähekujuline küpsisevorm ja õhupall...jep, sellega te teenisite mu hääle! :) Sõbrapäeval oli samasugune kamm Selveris Reformikatel ja Keskerakonna telki olen kahel korral Turu Kaubamaja ees näinud. Ma sügavalt loodan, et mõni inimene just nende tasuta asjade pärast ei otsusta teatud erakonna kasuks hääletada. Ja oleks siis, et jagatakse midagi huvitavat ja põnevat...pastakad, voldikud, õhupallid ja muu pahn, mida tegelikult vaja ei lähe. Mina isiklikult olen sügavalt segaduses, kelle poolt hääletada. Kuidagi lootusetu olukord.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment