Feb 27, 2015

Üks PIKK soovide nimekiri

Viimasel ajal on hästi palju silma jäänud sarnaseid postitusi. Ma ei suutnud vastu panna ning tegin endale ka kollaažid valmis. Enamustel blogijatel on põhiliselt soovide nimekirjas riided ja muu fashion stuff, minu soovid jagunevad aga nelja kategooriasse: kodusisustus, enesearendamiseks, kosmeetika/ilukraam ja aksessuaarid. Jube ahne inimene olen :D Tegelikult mul aeg-ajalt tuleb pähe, et oh, seda oleks koju vaja või oh, see võiks mul olla aga kui poodi lähen, on kõik peast pühitud. See postitus on justkui ostunimekiri mulle endale koos illustratiivsete piltidega :D

Kodusisustus
Pildil olevaid asju sooviksin ma just magamistuppa, sest ühest otsast on see tuba nagu valmis, kuigi samas puuduvad detailid, mis paneksid punkti i'le. Kõige pealt sooviksin ma uusi dekoratiivpatju (kindlasti mitte nendes toonides, mis pildil), ideaalis erinevates suurustes. Nagu internetis leiduvatel piltidel on voodil alati kuhjas patju. Samas meie voodi on 160x200 ja üsnagi madal, liiga palju patju teeks meie voodi visiuaalselt veelgi väiksemas. Võiks olla näiteks kaks suuremat ja kaks väiksemat. 
Meil ei ole siiani öökappe ja see on probleem! Meil mõlemal oleks täiega vaja oma kapikest, mille sahtlites saaks hoida enda tähtsaid pabereid, et oleks laualampe kuskile peale panna...sealt jõuame järgmise soovini. Hetkel on meil toas suhteliselt suvaline laualamp aknalaual, mis ajab oma asja ära aga ma ei ole siiani üheski poes märganud sellist laualampi nagu pildil, mis oleks kuldse ja valgega. 
Toanurgas, akna all võiks olla tool. Või noh, selline fancy tugitooli ja tavalise tooli segu. Täpselt nagu pildil aga jällegi - valge ja kuldsega.
Meikimiseks peegel, mida saab ühest kohast teise tõsta. 
Lambavillast vaip!!! Aaaah, kuidas ma tahaks seda. Sellist suurt aga pagan, kui kallid need on. Hetkel, remondi ajal, ei tule see vaip kindlasti kõne alla, me ilmselt määriks selle kohe ära :D Aga ehk tulevikus. 
Hoiukastid kappi. Sokkide, trusparite, sukapükste, vööde, käekottide jaoks. Mille iganes...
Lõhnaküünlad. Armastan, armastan neid! Ma võin küünlaid lõpmatuseni põletada, just lõhnakaid. Muidugi JOIK'i omi ma ei raatsiks vist eales osta, üks maksab nende internetipoes 6,40€.

Enesearendamiseks
Siin kategoorias on ainult neli eset. Molbert on tõesti asi, mida mul oleks vaja. Nii tülikas ja ebamugav on kuskil põrandal kükitada ja maalida. Ja noh, et oleks siis kuskile maalida, oleks mul vaja lõuendeid. Siiani ei ole ma raatsinud endale neid osta...Tahaks võimalikult suurt hea hinnaga :D Ja mitu!
Peegelkaamera on tõesti asi mida ma nii väga-väga tahan. Kindlasti oleks see Nikon ja peaks ta ka flmima. Hinnaklassi ja minu nõudmiste puhul sobib mulle kõige enam D3200. Ilmselt kõige esimene saab olema ka kasutatud. Mul ei ole vaja väga proffesionaalset kaamerat, sest ma ei ole näiteks siiani ema kaamera peal ära õppinud ISO'de kruttimist. Ajapikku kindlasti see muutuks, sest ega mu emagi alguses ei teadnud pussugi kaameratest, nüüd on selline fotograaf, et huhuhuuu. :D Eelkõige tahan pildistada iseendale mälestuseks! Oma loomi, linna, sõpru, pere, üritusi, iseennast muidugi (egolaks) ja et ei oleks häbi blogisse pilte panna...
Joonistustahvel tundub selline hästi põnev ja huvitav asi, mida ma tahaks ära proovida ja mis võiks täitsa olemas olla. Selle kasutamine ei tundu üldse keeruline ja selle abil ma kindlasti looks midagi põnevat :P

Ilu/kosmeetikakraam
Uusi meigiasju ja ilutooteid võin ma vist lõpmatuseni osta! Kahjuks enamasti ma lihtsalt ei raatsi...samas ma olen inimene, kellele meeldib võimalikult palju võimalikult odavalt saada. Otsustasin, et aitab. Kvaliteet > kvantiteet.
Esimene toode on Blur Cream, mis meenutab mulle primerit...võin eksida, sest primerid on mulle üldiselt võõrad :D Aga igastahes ükskord proovisin Inna oma mukkimisel ja loved it! Täna käisin luuramas selle hinda, Rimis maksis see vist  umbes 11-12€, Ideaal Kosmeetikas paar eurot rohkem.
Korralik kamm. Hetkel on mul mingisugused veidrad harjad/kammid. Üks wannabe Tangle Teezer Hiinast, ümmargune veidrate harjastega hari ja üks hõre kamm...
Näokreem, eelistatavalt L'oreali oma. Suvel Saaremaa Maximas oli L'oreali toodetel mingisugune sooduskampaani ja sain selle kreemi alla nelja euroga kätte. Sobis minu nahatüübiga ja tõesti niisutas.
Jumestuskreem. Panin pildi küll Avoni BB Cream'ist, sest mäletan, selle tellis mulle kunagi ema ja ma fännasin seda täiega. See-eest Fit Me jumestuskreemi vihkasin sajaga...siiski kasutasin lõpuni ära.
Kuivšampoon. Just in case, võiks see olemas olla. Kunagi ei tea, millal kogemata sisse magad või kiireks läheb, nii, et ei jõua pead pesta.
Meigipintslid. Ilmselt ma ei vajaks 32-osalist komplekti. Kõige tähtsam pintsel minu jaoks sellises komplektis oleks kulmude joonistamise oma :D
Beauty Blender (või selle sarnane). Ma ei salli, kui ma panen jumestuskreemi endale näkku, siis näpud ja käed on konkreetselt kõik sellega koos. Alati peale meikimist pean käsi pesema ja kui ma unustan või ei jõua, siis noh, veidi ebameeldiv on jumestuskreemiste kätega kuskil poes käia. 
Üks huvitav asi, mida ma tahaks ära proovida on contouring kit. Aliexpressis müüakse täpselt sellist nagu pildil alates kolme euroga. On ka kallemaid aga kolm eurot selle paletti eest oli kõige odavam hind, mis ma leidsin ja ilmselt proovimise mõttes ka ära tellin. Palettis on 15 erinevat tooni, päris hea hind sellise toote kohta. Iseasi, kui kvaliteetsed ja püsivad nad on.

Aksessuaarid
Nii, viimased neli soovi, mis lähevad aksessuaaride valdkonda. 
Mul on tegelikult päris mitu paari kontsakingi, mida ma peaaegu kunagi ei kanna, sest nad on lihtsalt liiga kõrged, et neid kanda koolis/tööl/linnas jalutades. Sellepärast ma sooviks enda kingade garderoobi tavalisi musti terava ninaga madalaid kontsakingi (maksimum konts seitse sentimeetrit). Üks korralik, kvaliteetne käekell võiks ehtekarbis olla. Selline, mis sobib igapäevaseks kandmiseks kui ka peol. Ilmtingimata ei pea see olema MK oma, kuid võiks olla midagi selle sarnast nagu pildil. Natuke blingi, kuid mitte liiga palju. Mu ema sai selle sama kella kuldse versiooni sünnipäevaks ja see on tõesti superilus. Pildilt võite järeldada, et ma olne MK fänn ja kusjuures, ma tõesti ei ilasta brändi riiete ja muude asjade peale aga MK...yaaas! Kusjuures kolm aastat tagasi ma isegi ei teadnud sellest brändist midagi, sest siis olid sellised ajad, kus ma pühendusin pigem pidutsemisele ja niisama raha raiskamisele. Seega mingisugused brändid mind üldse ei huvitanud. Esimest korda kuulsin ma sellest ükskord kui, üks sõber tuli minu juurde ja näita oma "päris" MK kella, mille ta ostis kellegi käest Buduaaris 15€ :D 
Täpselt sellist rahakotti tahaks endale. Lihtne, särtsakas. Kaubamajas olen käinud seda rahakoti imetlemas. 
Üks kvaliteetne käekott, eelistatavalt MK'lt, mida tõesti ainult väga tähtsatel sündmustel kanda. Originaal toode, mida hoida, kui oma beebut. Kindlasti langeks valik musta värvi kotile, mida oleks võimalik kombineerida ükskõik millise riietusega.
Ma olen olnud terve oma elu paras harakas aga vanusega on tulnud ka isu kvaliteetsete esemete järgi. Investeerida näiteks ühte kallisse käekotti ja kasutada seda aastaid. Need viimased kolm soovi on midagi sellist, mida ma kindlasti endale ühes kuus lubada ei saa, kui ma võtan endale sihiks aasta lõpuks need endale muretseda. Lihtsalt, et oleks midagi, mis ei lagune paari kandmiskorraga...

Ilmselt aeg-ajalt hakkan tegema update postitusi, kui kaugele ma oma ostunimekirjaga olen jõudnud.

xoxo,
musticas


2 comments:

  1. https://prismamarket.ee/#!/entry/6430012951764

    Midagi sellist näiteks :)

    ReplyDelete
  2. Jaa!!! Issand, see on täpselt samasugune nagu mul pildil! Ja selle toote nimi on isegi sama mis mul! :D

    ReplyDelete