Feb 9, 2015

Korras ja valmis Tallinna minekuks!

Täna käisin lõpuks ripsmehoolduses ära. Kui tavaliselt käiakse kord kuus hoolduses, siis minul oli viimasest möödas seitse nädalat...Päris ilus ju :D Seal käidud, siis panin kimaga oma küünetehniku juurde, kes mu ühe murdunud küüne ära parandas. 


Siin pildil on mul silmad raskelt paistes, mida vist pole väga näha. Üks silm päeva jooksul tõmbas tagasi aga teine oli reaalselt nagu pelmeen. Õde küsis ka, et mis mul juhtus :D Järgmiselgi päeval oli üks ikka paistes aga nüüd ei ole enam probleemi olnud.

Võib olla mõne jaoks on küüned ja ripsmed liiga palju võltsi aga mul on mõlemad eelkõige mugavuse pärast. Ripsmed - igahommikune ripsmete koolutamine/värvimine jääb ära,  sellega võidan oma viis minutit aega. Pealegi, ma ei viitsik igapäev neid värvidagi. Aga kui värvimata jätan, näen välja nagu haige, ilma liialdamata. Mõni inimene ongi ilus meigiga ja meigita, kahjuks mina pole üks neist :D Küüned - küünte lakkimine on minu jaoks üks igavene piin! Esiteks, vahet pole, kas on uus küünelakk või vana, pean sada aastat ootama, et see ära kuivaks ja siis ei tohi kuskile vastu minna, muidu on rikutud. Isegi, kui suudan küüned korralikult värvitud, siis kahe päeva pärast hakkab otstest värv maha kuluma. Mõni küüs ikka murdub, siis nad on ebaühtlase pikkusega jne. Mul on mugavam käia iga nelja nädala tagant küünetehniku juures. Jah, mul ka neid ikka murdub aeg-ajalt aga eks asi on ka minu hooletuses. Täna ma käisin näiteks esimest korda vahehoolduses, varem ma pole kunagi tehniku juurde läinud ühe küüne pärast :D

Homme saan pakkima hakata, et ülehomme Tallinnasse minna. Ostsin Realiseerimiskeskusest ühe ülinummika käekoti, ma küll alguses arvasin, et see on meigikott ja sellena ma seda kasutama ka hakkan. Igastahes olen täiega excited pealinna mineku üle :P

xoxo,
musticas


No comments:

Post a Comment