Feb 4, 2015

Minu noorem väike beebi, merisiga Baby Albert Einstein

Kirjutasin siin Baby Benjaminile kaaslase võtmisest. Enam-vähem kolm nädalat tagasi saigi Baby Benny endale nelja kuuse poolvenna :P

Esimesel päeval ta ei julgenud oma majakesest välja tulla, põhimõtteliselt ta isegi ei liigutanud ennast! Ei söönud ka. Hommikul oli näha, et öösel salaja oli söönud :D Teisel päeval oli õde külas, tema hoidis süles Bennyt ja mina Albertit. Lasime neil ninad kokku. Oli näha, et Albert tahtis ta lähedust, ilmselgelt ta ju kartis ja otsis liigikaaslast. Hiljem panin nad koos puuri ja vahele papist eraldusseina, kuhu olin väikesed augud sisse teinud, et nad näeksid üksteist. Benjamin hakkas hullu moodi pappi närima ja tirima. Lõpuks ta näriski augu nii suureks, et pressis ennast sealt läbi :D Siis tekkis selline ehmatus moment, et kas läheb suureks kakluseks? Aga ei, uurisid üksteist. Siiski ei julgenud neid kokku jätta. Õhtul hiljem panime nad siiski koos voodisse ja kõik oli täitsa oki! Muidugi ma kirjutasin, et jaaa, kaks nädalat peab neid eraldi puurides hoidma ja värki. Aga ma olen kannatamatu ininmene ja tahtsin näha, mis saab! Öösel ma panin nad ühte suurde puuri aga eraldasin üksteisest väiksema puuri võreosaga. Nüüd elavad nad rõõmsalt koos ühes suures puuris.  Öösiti on neil muidugi pikad jutud rääkida, seepärast tõstsin puuri magamistoast elutuppa. Olen märganud ka, et vahel nad ikka riidlevad aga nad ei hammusta ega kakle verele. Hüppavad nagu konnad ja natuke põristavad. Ja lõpuks Albert on natuke julgemaks muutunud ka. Kui ma midagi värsket hakkan neile andma, siis Benny kohe tõuseb tagajalgadele ja teab, et kohe saab midagi head. Albertile panen nina ette lehtsalatit/porgandit/kurki aga see troll läheb ja võtab ikkagi Benjaminilt ta toidu ära :D 
Benjamin relaximas ja Albert tšillamas.
Alberti very first day meie juures
Ahsoo! Me pesime neid ka ükspäev ja trimmisime küüsi! Üritasin, oi, kui ettevaatlikult seda teha aga Baby Albertile lõikasin kogemata natukene sisse :( Õnneks mitte palju ja verd tuli natukene. Loodan, et tal valus polnud.

xoxo,
musticas


No comments:

Post a Comment