Feb 14, 2015

Nädala kokkuvõte (09.02-14.02.2015): merisigadest, Tallinnast ja natuke kõigest muust ka

Esmaspäeva õhtul, kui üksi kodus passisin, kuulen, et elutoas, nagu ikka, merisead tülitsevad. Läksin siis vaatama, mis toimub. Mõlemad istusid eri nurkades ja plagistasid hambaid (näitab ärritust, vihasust). Hakkasin siis Benjamini näppima ja oi, kus see kurjam mulle näppu kinni oma hammastega hüppas! Varem ta on mind näksanud vist korra aga nii, et ta surus oma neli pikka ja peenikest hammast lõpuni mulle näppu....Tõmbasin ehmatusest kätt tagasi aga ta hambad olid nii sügaval sõrmes, et tõmbasin tedagi kaasa :D Lõpuks sain temast lahti ja täitsa lõpp, kui valus oli :'( Verd jooksis nii hullult, ma mõtlesin, et nüüd ta hammustas mul mingi arteri katki sõrmes ja ma suren ära :D Jooksin külmiku juurde, võtsin jääd ja kaltsu, mässisin need ümber näpu. Ja, jummel, kui paiste sõrm veel läks :D Kaks päeva ei saanud ma sõrme täiesti sirgu panna ega ka kronksu. 


Benjamin on üldse nagu mingi segane viimasel ajal...minu süles on ja armas pugeja aga kui laseme ta Alberitga põranda peal kokku, siis hakkab hambaid plagistama, tatsuma tagajalgadel, karv tõuseb turri...Ma lihtsalt loodan, et tegu on pubekaperioodiga. Üks tuttav rääkis alles hiljuti, et alguses tema merisiga oli hästi armas ja pugeja tüüpi aga nüüd ei tule üldse sulle ega midagi. Mäletamist mööda, oli ta tal kaheksa kuune. Benjamin nii vanaks kolmapäeval saigi. Loodan, et siis varsti on ta taas tema ise :D Lisaks on tal vist mingi viha joogpudeli vastu. Ta tirib seda kogu oma jõuga ja hämmastaval kombel on ta päris tugev.

Kolmapäeval kimasin bussiga Tallinnasse. Bussikasse tulid mulle vastu Tõnis, Sarah ja Elise. Need, kes siis ei tea, aastaid tagasi lõppes minu ja Elise vahel suhtlus, millest pikemalt ma ei viitsi ega taha rääkida, sest see oli...kolm aastat tagasi? Igastahes, pole mõtet midagi nii vana ja negatiivset kuskilt mälusopist välja surkida. :D Kuna aega on nii palju juba möödas, siis polnud mul selle vastu midagi. Hakkasime siis Koplisse sõitma, läksime Maximasse, kus oli ka Rait, kellega ma polnud samuti suhelnud aastaid. Tegime oma ostud ära ja läksime Riti ja Tõnise korterisse. Kogu seltskond oli seal koos. Hakkasime vaikselt trimpama...aja jooksul hakkas rahvast vähenema :D Kes läks tööle, kes koju...lõpuks jäimegi Tõnisega kahekesi, Riti ja Ranno olid omaette tagatoas. Me liikusime Tõnisega linna juba kell üheksa. First stop: Red Emperor. Seal oli reaalselt neli ininmest ja ma olin jumala pettunud (muidugi tol hetkel ma ei viinud kahte punkti kokku, et oli kolmapäev ja kell oli üheksa :D). Sealt lasime üsna ruttu jalga, läksime Sarah'i töö juurde. Ega me sealgi kaua ei olnud. Südaööl olime me igastahes kodus :D 


Sarah küsis trammis: "Lasnamäest ikka pilti tegid?" - "Ofkoooors!"


Kopli - Red Emperor - Mina ja Tõnise friikad Mruphy's - Sarah working




Öösel kahe aeg kuulen hullu jutustamist. Tõnis ja Mikk plärasid voodis. Riti ja Rannogi tulid siis tagatoast välja, nad ei olnud magama läinudki. Hakkasime kõik koos juttu rääkima, kuidas me koolist poppi panime ja mis peod meil kunagi olid. Mikk oli täiesti shokeeritud - koolist ja poppi?! Ta ei puudunud MITTE KUNAGI :D Nelja aeg jäime uuesti magama. Hommikul mul muidugi enne kümmet uni läinud, kõik teised magasid. Käisin üksi Maximas...passisin veel...kõik magavad...läksin üksi Paavli kaltsukasse. Shoppasin seal vist peaaegu kaks tundi :D Sain kaks ilusat pluuset, ühed retuusid ja õele jeggings'id. Tagasi jõudes oli Tõnis õnneks enam-vähem ärkvel olekus, läksime jälle Maximasse. Seekord näitas ta mulle ka Okei-marketit. Pood, kus on igasugust pahna, alates kunstküüntest kuni praepannideni. Midagi asjalikku ma sealt ei leidnud, odav Hiina kaup. :D Vaatasime viimase AHS'i osa ära (täielik jamps) ja sõime. 

Kurb on see, et ma olen igat uut AHS'i hooaega täiega oodanud ja aina kehvemaks on läinud. Esimene on minu arust kõige parem ja sellega nõustus ka Tõnis. Siis teine hooaeg oli selline...vaadatav...kõik osad vaatasin läbi aga jäin arvamusele, et esimene on ikka parem. Kolmanda viimast kolme osa ma ei viitsinud vaadatagi, huvi kadus ära. Hiljem netist lugesin, et mis seal siis juhtus. Ja noh, neljas...esimesed kuus osa vist vaatasin ära ja siis kuidagi kiskus igavaks. Viimase osa vaatasin uudishimu pärast ära. Ei olnud vaimustuses sellest. Jään igastahes huviga uut oktoobrit ootama.

Tagasi Tallinna juurde - algselt oli mul plaanis alles reedel tagasi Rakverre sõita, Aga terve neljapäev oli paha olla (teadagi, miks :D) ja tahtsin oma musu juurdeee! Kahjuks ma Jaanat ega Innat ei näinudki. Loodetavasti lähme koos Taneliga uuel nädalal pealinna, koju oleks vaja üht-teist pudi-padi sisustuseks. 

Bussiga tagasi sõites tšekkasin FB-s ringi ja võitsin ühe blogi kaudu värki! Jee! :D Just natuke aega tagasi tuli sõnum, et mul on Omniva pakiautomaadis pakk!

Täna lähen ema ja õega maale vanavanemate juurde sõpsukat tähistama, sest mu musukas on tööl :( ja homme ilmselt Sannuka juurde. Aga enne seda kõike pean natuke elutoas seinu pahteldama, sest lõpuks kõik vana mööbel on sealt läinud!!! Ühe korteri postituse teen ka varsti, näitan pilti ja värki :P

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment