Feb 23, 2015

Nädala kokkuvõte (16.02-22.02.2015): töövestlusest, autost, Tallinnast ja pilte ka

Eelmisel nädal oli kallimal pikalt puhkepäevi, esmaspäevast reedeni. Kuni teisipäevani olime jalamehed, sest autoaku laadis tema vanemate juures. Üldiselt sellel ajal me tegelesime korteriga, viisime nii palju prahti välja, kui võimalik ja Tanel pani elutuppa põranda maha! :)

Kolmapäeval käis musukas hambaarstil ja peale seda käisime spetsiaalses tapeedipoes elutuppa sobivat tapeeti otsimas. Väga ilusaid tapeete oli aga rulli hind oli krõbe ka. Elutoas tuleb mustriline ainult üks sein, teised, väiksemad seinad, tulevad ühevärvilise tapeediga, siis on vähem seda jamamist :D Üks suur sein on nagunii kappide taga, seega sinna pole kindlasti mõtet mustrilist tapeeti panna.

Vahepeal õppisin isegi! Kirjutasin keelekultuuri ettekande valmis, õnneks võis ise valida teema. Mina hakkan jutustama oma koduloomade, merisigade kohta. Ettekande pikkus pidi olema kolm minutit, mul tuli kaheksa :D Peab kuskilt üht-teist kärpima. Minu jaoks see on hästi kerge ja hea teema, millest rääkida, sest näiteks nende elutingimuste, toitumisharjumiste jne. kohta olen ma juba ennegi lugenud ja see on mulle meelde jäänud. Netist otsisin veidi juurde nende päritolu kohta ja kontrollisin kas mu faktid on ikka õiged. Keelekultuuri töölehti täitsin ka, küll mitte lõplikult aga mida oskasin, seda tegin. Samuti suutsin inglise keele sõnad vihikusse ära kirjutada ja pooled selgeks teha. Nüüd ongi jäänud Excelis veel mingeid arvutusülesandeid teha ja dokumendihalduses paar ülesannet, mida me ka eelmine kord tegime.

Neljapäeval kell kümme käisin VÄGA tähtsalt töövestlusel ja nüüd neljapäeval/reedel peaks siis teada saama, kuidas mul läks...ma nii-nii väga loodan, et valitakse mind! Ja pean ütlema, et mind pole kunagi töövestlusel nii kaua küsitletud, kui tookord :D Tavaliselt on kestnud need mul umbes 15 minutit, kõige lühem vist viis minutit, kui sedagi :D Aga vot, neljapäeval kestis vestlus lausa tund aega...

Reedel sain kokku Sandraga. Läksime Pihklaka kohvikusse istuma. Pean tunnistama, et ma pole vist seal kunagi reaalselt maha istunud ja laua taga söönud :D Jutustasime elust ja olust oma tunnikeses, siis suundusime Selverisse, kus tegime aega parajaks seni kaua kuni ta ämm talle järgi tuleb. Ei tulnud seda kõnet ja läksime Tsentrumisse Realiseerimiskeskusesse ja hiinaka poodi. Kui lahku läksime, leppisime kokku, et pühapäeval lähme kinno...mille me muidugi mõlemad ära unustasime :D

Laupäeval käisin õega Tallinnas. Aku jälle tegi viperusi ja Taneli onu oli öelnud, et vaja on teha üks pikk ots. Tanel ise oli tööl ja õde oli üksi kodus, panime end valmis ja kimasime pealinna poole. Huuuuuuh, kui pingeline see sõit oli. Kuna meil on juba väga vana auto, siis pidevalt oli selline tunne, et kisub sinna teeserva ja auto nagu ujus teepeal. Shoppasime siis kaks-kolm tundi Ülemistes ja hakkasime natuke peale viite Rakvere poole sõitma. Tahtsin ümber linna minna ja muidugi sõitsin täiesti valesse kohta...üritasime GPS'i abiga kuidagi õiget suunda leida aga see pani hullumoodi ikka pange :D Sõitsin lihtsalt tagasi Tallinna poole ja sain aru, kuskohas olin valesti pööranud. Lõpuks saime Peterburi teele...pool tundi läks raisku ja hullem oli veel ees...auto tuled on ka üks s*tt kuubis, mitte midagi nende ei näe. Tagatipuks just tol õhtul ei läinud need korralikult tööle ka, nii et ma sõitsin hämaras reaalselt ainult joonte järgi. Lõpuks, poole seitsme aeg, oli juba nii pime, et ma vaevu nägin neid. Liiklus oli hõre, teisi autosi oli vähe, kes oleksid võinud olla mu potensiaalsed valgustajad :D Lõpuks kuidagi nõksutades sain tuled tööle...ja need on nii tuhmid, et erilist kasu ei olnud. Kilomeetrid vähenesid ka nii aeglaselt, mõtlesin, et kas see sõit saab kunagi otsa ka või ei...Peale seitset olime siis Rakveres. Never again ei taha ma sõita pikka maad ja veel pimedas.

Jyskist ostsin endale ja musukale kaks riidest hoiukastikest, mida hoiame oma poole peal voodi all. Mõlemad olid soodukaga, 2,99€/tk. Olen tükk aega otsinud kastikesi, mida lükata voodi alla. Ideaalis tahaks läbipaistvat, plastikust ja ratastega. Aga need on ikka suht kallid. Seega ajame läbi hetkel ka nendega, mis on tegelikult üldse lastele mõeldud aga käib kah :D Voodi alt pole neid ikka näha. Samast poest ostsin kaks magnetit ka külmkapile. Kas ma olen pime või ma ei näe poodides üldse enam magneteid. Vanasti olid need hullult popid asjad :D Õde ostis Jyskist endale maasika lõhnaküünlaid.
Terranovast sain kaelakee ja kõrvakate komplekti mõlemad 0,99€/tk. Riidepoed sel käigul mind kohe üldse ei tõmmanud. Aga sellist kaelakeed, kirjaga, olen ma juba tükk aega otsinud. Alghind sellel oli 5,99€,  seega väga hea hinnaga ost!
Komplektis on üldiselt nunnukad kõrvarõngad, kahtlen, et ma You ja Me paari kandma hakkan :D

Käisime Chopstickis söömas (super nom), peale seda vaatasime Tigeri üle, midagi väga head seekord ei leidnudki, võtsin ühe punase lindi, mida on rullil kümme meetrit, ideaalne kinkepakenditele ja märkimikute tegemisel ja bling-bling kleepse, mida telefoni kaanele kleepida. Mu üks silikoon korpus oli nii koledaks kulunud, tuunisin selle nendega ära. Muidugi pidime ka jäätist ostma..
Tallinnast koju jõudes tuli mulle üsna kohe külla Inna, chattisime igasusuguste põnevate teemade üle ja ta läks minema täpselt enne seda, kui Tanel töölt koju jõudis.

Pühapäeval tegelesime korteris koristamise ja tapeedipaanide lõikamisega. Vahepeal käisime isa majas, andis meile suure pimendava ruloo, mida neil endil majas vaja ei lähe ja mis sobib täpselt meile magamistuppa! Õhtul käisime Taneliga koos solaariumis :D Ajasin talle peale, et ta ka ikka prooviks ära, mis tunne see on. Kuigi ta ise oli täiega selle vastane, ei tahtnud üldse tulla, siis pärast tunnistas, et polnud üldse hull. Ma kasutasin ikka seda õudsat solaariumikreemi, kõhul ja rinnal ei hakka see kipitama aga vot, jalgadel, peale viiendat minutit oli selline tunne nagu 1000 nõelaga torgitakse :D Aga ma arvan, et paar korda veel ja siis ma harjun selle kreemiga täitsa ära. Kannika peal on juba mõnus rant, näha, et midagi on ikka peale ka jäänud!

P.S. Ma ei saa aru, mis netijama meil on. Ühes postituses mainisin, et minul ei olnud läpakas ega telefonis vahepeal netti, samas kui Taneli mõlemas seadmes oli. Siis mingi aeg oli meil mõlemas telefonis nett aga mitte kummaski läpakas ei olnud. Tänaseks on meil mõlemal wifi telefonis ja imekombel ka mu läpakas. Mis toimub?! :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment